Dealers

vbimport

zijn er in nederland uberhaupt nog dealers na de laatste razzia van die b@a “vrienden”

Mjah…sommige

Meeste die ik ken zijn (tijdelijk) gestopt…

Ik denk dat er nog wel genoeg zijn :slight_smile: TOCH ??
Misschien wel nog veel te veel…

mrDJ

Zijn er nog genoeg, maar de slimmere onder deze maken geen reclame on the net…

:cool: Lathieza :cool:

er zijn er de laatste tijd idd veel dealers opgepakt. en sommige willen nu net beginnen ( ik niet ). Kun je doen maar je loopt risico.

Is de BSa etc. een schoonmaak actie begonnen ofzo? :confused:

NUV en De Vos & Partners advocaten startten in 1999 het project ‘Aanpak Digitale Piraterij’: aanbiedingen van illegale kopieën van producten van de NUV-ledenbedrijven (voornamelijk cd-rom’s op het terrein van edu’tainment en populaire non-fictie) op internet in kaart brengen en maandelijks rapporteren aan de deelnemende ledenbedrijven. De aanbieders van de toegang, de sites en de illegale producten zelf worden gesommeerd hun aanbod onmiddellijk te verwijderen. In het eerste jaar van het project zijn 2.335 e-mail waarschuwingen verzonden aan accessproviders, sites en overtreders. Als gevolg hiervan zijn 707 van de 795 sites met illegaal aanbod verwijderd (89%) en zijn 540 van de 878 aangetroffen advertenties, met illegale titels van de deelnemende ledenbedrijven verwijderd (62%).

Dat zegt wel wat denk ik…
Microsoft start ook continu campagnes en probeert retailers hier actief bij te betrekken (onder dreiging van het verliezen van OEM dealerships als ze niet meedoen en een beloning als ze het wel doen)

devos zat/zit ook al te k@tten op DFF door te deleten enzo en ze hebben ook al enkele boards laten verwijderen. Ze pakken het dus serieus aan en het gaat hard:(

er zijn nog wel genoeg dealers over, maar ze zijn alleen een btje moeilijker te vinden, maar ze zijn er zeker nog wel, de bsa en stichting brein zijn inderdaad de laatste tijd wel lekker bezig, kben ook maar ff tijdelijk gestaakt met de cd handel na een 2tal mailtjes van brein.