Dealerforum?

vbimport

Wie weet waarom het dealerforum ‘tijdelijk gesloten’ ofzo is ?!?
Is kut man! Ik ging net een beetje posten daar… …beetje gezellig maken alles :slight_smile:
Rolo, Cartman, of iemand anders… …waarom?

bsa en hum vrienden vinden dat niet zo leuk

dat t gesloten is :slight_smile: ?
Nee maar het forum is niet offline ofzo… dus ik vind het vaag :frowning:

waarschijnlijk zullen ze een of andere wijziging aan het forum aan’t aanbrengen zijn, maar zoals op hun site verteld stond, zullen ze vanavond de ware reden onthullen :slight_smile:

Hmmz ja, maar ik was ongeduldig :slight_smile:
En ben het nog steeds, avond voor dealers is inderdaad wel 4 uur snachts; maar ik ben uit de dealerscene :slight_smile: dus savonds is voor mij NU :slight_smile:
Maarja, I’ll check it out tomorrow :slight_smile:

Ik heb gehoord dat het ernstig is en dat verdere details spoedig bekend gemaakt zullen worden…

Meer weet ik op dit moment niet want ik bemoei me er niet meer mee…

dealerforum zal voorlopig en misschien wel nooit meer online komen…

oei, zo erg ?

jah idd, paar busts aan de gang enzow. Maar ik doe nix in illegale stuff :cool: dus kwil er best mee door gaan. Alleen warezlists is NIET illegaal dus… :slight_smile:
ff tijdelijke stop

BSA is goed bezig :frowning:
Vele mensen worden opgepakt; ook mensen die veel cdz in huis hebben en zich er niet meer mee bezig houden; das ook niet slim om te zeggen pyro…
Maarja, let’s hope they’ll be up soon…

als je een beetje logisch nadenkt, valt er misschien een reden te binnen waarom ze het closen.

Het gaat nie goed in de bussiness…

Het is nu echt oorlog tussen de BUMA/BSA/BREIN en de scene !!!

En ik spreek uit ervaring (helaas)

See ya all laterzzz als het wat rustiger is …

Euh… …mij schiet nix te binnen… …maarja ze pakken veel mensen op maar de grote leveranciers pakken ze volgens mij nooit… …dus zal er nooit een einde aan komen :wink: denkik, maarja, wie ben ik…

Maar euh is er nu al wat meer bekend over dat forum? Het werd er net weer beetje gezellig :frowning:
Als je er nou kijkt dan zie je alleen dat t gesloten is; minder dan dat t was… …en zeker geen meededelingen :frowning:
Wie heeft news?

[edit]hmmz… …had niet gezien dat ik op mezelf ging replien :([/edit]

Ik hoop ook dat het snel weer up is, niet omdat ik er zelf kom, maar omdat ik dan hier minder topics hoef te sluiten :wink:

hahaha… retired admin; je moet je rustig houden tax :slight_smile:
Maar euh… …jah, er wordt veel hier in verband gebracht met dealerzaken… …omdat iedereen weet dat wij als legale zuigertjes (cds_nl uitspraak:p) een niet zo’n legaal verleden hebben :stuck_out_tongue:

Maarja… …je weet er dus nix vanaf :frowning: Wie WEL?

hmm aankomende week wel weer up te verwachten :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
hahaha… retired admin; je moet je rustig houden tax :slight_smile:

Moet toch iemand de zaken waarnemen nu Domi en MP|3 op vakantie zijn…daarbij is het nu weekend en heb toch niets te doen vandaag… :wink:

Neuh dan is het goed :wink:
We moeten jou een beetje in de gaten houden, voordat je weer FULLTIME aan de slag gaat hier :slight_smile: Vinden wij niet erg… …maar je nieuwe baas wel :stuck_out_tongue:

laat taxie maar een goed zijn gang gaan wie weet blijft hij voor ons dan wel tijd vinden, dat zou pas goed nieuws zijn