De verdwenen walvis

vbimport

Een student biologie moet een essay schrijven over zee-zoogdieren.Hij schrijft sijn stuk en tekent er een mooie walvis bij de student krijgt een 10. :cool:

Het volgend jaat ontdekt een andere biologie-student in de universiteitsbibliotheek het essay. Hijschrijft het over, tekent de walvis ook over en ook hij krijgt een 10. :o

Ook het derde jaar schrijft een student het essay over. Omdat hij bang is bedrogen uit tekomen laat hij de tekening van de walvis achterwege. :stuck_out_tongue:

de professor waardeert het stuk met een 8 in de kantlijn heevt hij geschreven ik vond het mnet de walvis een stuk leuker.:D:D:D

WAAR OF NIET

Ik denk van niet omdat die professor anders geen 8 zal geven. Als die het had geweten dan had die wel een 1 gegeven als die een beetje rechtvaardig was geweest tegenover de andere leerlingen :smiley:

Als je de leraren hebt die ik heb is dit verhaal niet waar!! Als ik een stukje source code copier van iemand voor practicum java op school krijg ik meestal al een 4 of 5 :(:frowning: Dus ik denk niet dat het waar is

Ach ja…als het een Belgische Professor is weet je het nooit :stuck_out_tongue:

Originally posted by Da_Taxman

LOLOLOLOLOLOL :smiley:

Originally posted by Da_Taxman

w’rom moet je de belgen er altijd bij betrekken tax?
zo lomp zijn we nu ook weer niet, op 1 grote uitzondering na(jullie weten vast en zeker wie’k bedoel) maar daar heb ik me volledig van gesubstantieerd

Originally posted by Mattel007
[B]

w’rom moet je de belgen er altijd bij betrekken tax?
zo lomp zijn we nu ook weer niet, op 1 grote uitzondering na(jullie weten vast en zeker wie’k bedoel) maar daar heb ik me volledig van gesubstantieerd [/B]

Gesubstantieerd?
Gedistantieerd bedoel je waarschijnlijk :wink:
Ach, is altijd leuk vitten met die Belgen…maar de meesten zijn goede mensen hoor

De belgen vinden ons ook maar “domme 'Ollanders”…moet kunnen :wink:

'k was niet zeker :wink:

dom niet, maar jullie schijnen nogal krenterig te zijn :wink:

Originally posted by Mattel007

(jullie weten vast en zeker wie’k bedoel)

Ehhh,

Carlo mischien??
waar / niet waar :):):slight_smile:

Ik denk dat het niet waar is.

Dit bericht kwam me trouwens erg bekend voor. Ik herrinner me een nacht dat ik op www.broodjeaap.nl alle verhalen ging lezen. volgens mij stond ie er tussen :wink:

waar ik toch allemaal niet goed voor ben :wink:

mag ik jullie nu vriendelijk verzoeken om verder over het subject te praten ipv het onderwerp dat ik aangesneden heb, sorry guys :wink:

hij komt inderdaad van www.broodjeaap.nl
er zijn behoorlijk wat verhalen over studenten die plagiaat plegen.:confused:[:l]
in al die verhalen weet de docent, hoogleraar of professor dat wel te waarderen. :cool:[:s]

Was het ne bedreigde walvis ;o))

dat stond er niet bij het kan ook een amerikaanse walvis zijn want dat is zo’n extreem land daar kan toch alles