De vaste telefoon

vbimport

Steeds meer mensen zeggen hun vaste nummer op en besluiten voortaan alleen nog maar mobiel te bellen. Internetten doen ze wel op de kabel.

Hoe is het bij jullie ?

Moesten al mn vrienden constant op internet zitten en Skype kennen, dan vloog die telefoon. Maar voorlopig blijft het toch handig, misschien binnen een paar jaartjes.

de keren dat ik nog bel zijn redelijk zeldzaam, vandaar dat ik de vaste telefoon eruit wil kicken…

Heb nu een vaste lijn via kabel.
Eigenlijk bel ik te weinig daarvoor, maar krijg de kosten vergoed en dus gebruik ik die voor bellen naar buitenland (dat op mobiel niet in belbundel is inbegrepen en veel duurder is). Overweeg hierdoor ook om goedkopere belbundel voor mobiel te nemen.

Mogelijk binnenkort ADSL via het werk, dan moet ik KPN lijntje hebben…zolang ik het vergoed krijg maakt het me allemaal niet uit :wink:

Ik heb zelf nog en telefoonlijn en die gaat de deur ook niet uit. Waarom? Zonder telefoon kun je toch niet echt uitkomen en alleen een mobiel toestel kan toch flink in de kosten lopen. Bel maar voor de grap eens naar de een of andere verzekeringsmaatschappij en wacht eens 20min lang (in de piekuren) voordat je iemand aan de lijn krijgt…

Neej, voorlopig blijft alles nog zoals het is…

met anderhalf 2 weken ga ik op mezelf wonen, maar ik neem geen vaste telefoon aansluiting, want ik heb al een mobieltje, en internet gaat dan via de kabel, dus daar heb ik ook geen vaste telefoon aansluiting voor nodig.

Woon al ruim een jaar op mezelf en heb alleen een mobiel. Vaste telefoon mis ik niet. Internet thuis … wat is dat??