De toekomst van internet

vbimport

Hoi allemaal!

Ik was zo eens benieuwd wat de freakers weten over de toekomst van internet. Ik ga denk ik een spreekbeurt hierover houden, en ik moet zeggen dat het me ook best wel interresseerd.

Weet iemand hier iets over? Of een mooie link?

Excuse als ik op de verkeerde afdeling zit van het forum…

Jeroentje.

Dis volgens mij wel ut goeie gedeelte van ut forum om dit te posten, maar ik zou zeggen gebruik je fantasie. Het is nm ook de fantasie van de produktontwikkelaars die de toekomst bepalen!! :slight_smile:

de gewone consument krijgt T3 lijnen gratis geinstalleerd thuis :wink: (Laat me maar verder dromen…)

T3 zo wel beter zijn,maar de snelheid qua verbinding zal zeker in de toekomst sneller gaan worden dan dat we het nu kennen.

ik denk wel dat het internet draadloos gaat worden net als de pc`s…(ook ik droom door!!)…

Sky`s the limit…

Internet wordt van Microsoft. :wink:

Er zullen continu betere verbindingen ontwikkeld worden, met grotere bandbreedtes. De ontwikkelaars gaan hierop anticiperen en zullen dus steeds zwaardere sites ontwikkelen en daarmee zullen de softwarematige en de hardwarematige ontwikkeling elkaar aanvullen.

Internet is volgens mij een beetje te vergelijken met het wilde westen van vroeger (mn het ilegale), en dit zal naar mijn idee steeds minder gaan worden.

Vriend van me heeft hier eens een scriptie over geschreven, als je geintresseerd bent kan ik wel een vragen of hij het me wil opsturen als hij het nog heeft.

mzzl

De toekomst ziet er goed uit, net als Anna Kournikova:cool:

internet word braver…
vroeger kon je alles wat illegaal is vinden op internet
en niemand die er zich wat van aantrok
tegenwoordig word alles in de gaten gehouden
en is er van het oude internet nog maar weinig over.
dit zal in de toekomst nog wel veer meer gaan worden
vrees ik :frowning:

Weet iemand misschien iets van de technologie van het toekomstige internet?

PS maak het niet te laat allemaal, dan kom je er morgen weer zo duf uit…:wink:

De technologie?! Je denkt aan een URL en hij verschijnt gelijk op je scherm!! :wink:

Te laat maken!? Nee joh! :stuck_out_tongue:

Haha, ik bedoelde 2010, geen 3010…:wink:

haha…