De Oplossing!

vbimport

in plaats van me suf te zoeken naar een serial of patch voor Ghost 7.0 Enterprise Editon, zocht ik op het net naar een waardig alternatief dat voor de newbies onder ons die graag hun OS’en of hun hele systeem eens op een paar CD’s willen zetten als easy restore mocht er wat fout gaan (jeez, wat een zin he ;-))…en toen vond ik het prachtprogramma : DRIVE BACKUP !

eenvoudiger kan gewoon niet : je selecteert de drive of de partitie die je wil omzetten als image, je duidt aan of de image ook in stukjes mag worden geplaatst op je harde schijf (bvb, max 650 MB) zodat die daarna makkelijk op CD kan worden gebrand (zuig hier maar eens een puntje aan Norton !) en je selecteert de compressiegraad en huppakee!..je bent op weg :slight_smile:

nu, het zalige aan dit programma (buiten de gebruiksvriendelijkheid en de eenvoudige interface) is dat je de Enterprise Edition (yep, weer eentje) gedurende 30 dagen mag “proberen” ZONDER restricties (zowel voor het maken als voor het plaatsen van images!!!).

op het net zijn er natuurlijk wel mogelijkheden om deze Shareware om te zetten naar FULL natuurlijk, dankzij onze vrienden bij Astalavista :slight_smile:

kortom, ik ben er heel blij mee en ik hoop dat jullie hier ook een beetje mee geholpen zijn.

De link naar de website => http://www.paragon-gmbh.com/n_frame.htm

seeya,

Andros

Ziet er idd wel goed uit.
Zal het ook eens bekijken.
Bedankt voor de tip.

hee cool, thx!

jw

No problem guys :slight_smile:

PS: de manual is heel uitgebreid en met genoeg screenshots om heel duidelijk te zijn omtrent alle uitgebreide functies :slight_smile:

seeya,

Andros

Klinkt handy… zal is ff kieken! :wink:

Tjek je PM ff btw! :stuck_out_tongue:

klinkt goed…zal ook ff sjekken…:stuck_out_tongue:

verschiet ervan dat het zo vlotjes werkt

Bedankt voor de tip

Thanks for de tip m8

Ziet er goed uit, bedankt voor de link ga het maar eens even proberen. :slight_smile:

bedankt voor de tip!:wink: