De oorlog is begonnen

vbimport

zit hier op CNN te kijken en zie dat de yankees zijn begonnen met aanvallen op Afghanistan !!!

op rtl beginnen ze ook net met uitzenden

Verstandig of niet?

Maar verstandig nee niet echt maar wat moet je anders ze zullen toch iets moeten doen

of het verstandig is of niet ? ik zou het niet weten,
het is natuurlijk logisch dat de daders van de aanslagen
gestraft moeten worden, maar een oorlog is natuurlijk
nooit goed, hoe het anders zou moeten weet ik ook niet ?
ik denk dat in amerika de mensen die beslissen wat er gebeurd
slim genoeg zijn om te weten of het verstandig is of niet.

waar ik me wel aan erger is dat sommige mensen de laatste tijd behoorlijk oorlogsgeil zijn, zodra ze hoorden van amerika is begonnen met bombarderen begonnen ze zowat te glunderen, niet wetende wat een oorlog echt inhoud.

Idd, ik heb het zojuist vernomen. Amerika verklaart de oorlog met Afghanistan, de wereldleiders houden een nek aan nek race voor het eerste een reactie te geven en de televisiezenders werken overuren. Is dé gevreesde oorlog aangebroken?

Originally posted by xian

waar ik me wel aan erger is dat sommige mensen de laatste tijd behoorlijk oorlogsgeil zijn, zodra ze hoorden van amerika is begonnen met bombarderen begonnen ze zowat te glunderen, niet wetende wat een oorlog echt inhoud.

in het begin als je het hoort denk ik wel wauw. er wordt weer eens geschoten.
Maar later denk ik dan toch:’‘Fuxor’’. Als je bedenkt dat er nu nog meer vliegtuigen ed worden gekaapt. Of een hele school/ziekenhuis/kantoor wordt gegijzeld. Dan is er echt stront aan de knikker.

Nu lopen wij, europeanen, toch ook gevaar doordat Bush ons min of meer heeft gedwongen hem te steunen.

Maarja, ik hoor morgen alles wel en nu maar zoveel mogelijk plezier maken, want morgen kan het te laat zijn.

best wel fuxor. Er is ook al een andere thread begonnen hierover.

Nu plezier maken, straks kan het niet meer.

En die vertaling rond 19:00 op RTL5 was behoorlijk suxor. Ik had liever dat die gozer zijn bek hield.

Verder kan er niemand winnen, want in een oorlog verliest iedereen.

Originally posted by Totibbs
[B]

Verder kan er niemand winnen, want in een oorlog verliest iedereen. [/B]

Helemaal mee eens.

Ik krijg toch freaky gevoelens als ik hoor dat Osama Bin Ladem zegt: .
Jullie Westerlingen zullen zich niet veilig voelen zolang die moslims en people uit palestina zich onveilig voelen…

ben benieuwd wat er gaat gebeuren verder… Laten we het beste hopen

Tja, wat ik ervan moet denken weet ik niet… mijn mening is verdeeld.

Van de ene kant zeg ik ja, het is “goed”. Waarom? Vrij simpel… indien we aan terroristen geen weerstand bieden zullen zij weten dat ze kunnen doen wat ze willen en dan ook snel over zullen gaan tot terroristische acties indien ze ergens hun zin willen doordrammen…
Verder moeten ze zekers boeten voor wat ze ons hebben aangedaan.

Nadeel is natuurlijk dat we in een (in mijn ogen) onnodige oorlog worden betrokken en vooral kans lopen op terroristische vergeldingsacties. En tja… dat zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn!

Maarja… hoe dan ook, de oorlog is begonnen en we zullen ermee moeten leven. Ik hoop wel dat deze oorlog zo “beschaafd” als mogelijk blijft, door enkel en alleen strategisch belangrijke doelen (vijandige doelen zoals militaire basi, terroristen zelf, kampen en natuurlijk vechtkamelen :))…

<BREAKING NEWS> ‘THE “EMPIRE” STRIKES BACK!’

Ik hoop echt dat die Amerikanen fatsoenlijk hun reet geveegd krijgen daar. Er zijn tot nu toe 15 B-1 bommenwerpers ingezet, 25 gevechtsvliegtuigen en 50 kruisraketten. Ze mogen wel eens flink wat materieel inzetten, want de Taliban had laatst ff 300.000 soldaten opgeroepen. En die 300.000 hebben op z’n minst een paar jaar gevechtservaring. De Amerikanen krijgen het zwaar. HELL YEAH! Maar dat die Britten meedoen vind ik toch nogal ‘verradend’. Zie je maar weer dat die twee familie van elkaar zijn. De UK is toch niet aangevallen? Wat moeten ze dan in vredesnaam in Afghanistan?

Die Bush is zo enorm trots op zijn Amerika dat hij werkelijk alles wil doen om die Afghanen te verslaan. En volges mij gaan er daarbij echt wel meer amerikanen dood dan die 84 die Bush sr. op zijn naam heeft staan uit de Golfoorlog. Maar die oorlog tegen de Islam gaat toch echt wel groter worden dan die Golfoorlog, mark my words… Want als Bin Laden nu opeens 50 vliegtuigen op New York laat invliegen, en er niet meer veel wolkenkrabbers recht staan, dan wordt Bush echt kwaad. Een verstandig mens trekt dan de soldaten uit Afghanistan terug, maar die Bush mobiliseert dan gewoon dat hele Amerika. En dan zijn we ver van huis… Want wat als een van die terroristen opeens een militair vliegtuig kaapt en er een Chinese stad mee bombarderen?

deze wint bush niet, de russen hebben hun vietnam ook gevonden in afghanistan, en dat heeft ze heel wat doden gekost

Het enige dat ik erop kan zeggen is:

Originally posted by R0bby
<BREAKING NEWS> ‘THE “EMPIRE” STRIKES BACK!’
…[kinp]… Want wat als een van die terroristen opeens een militair vliegtuig kaapt en er een Chinese stad mee bombarderen?

Dat hoop ik niet! Over 4 weken zit ik in Shanghai, en daar staat het op een na hoogste gebouw ter wereld… :mad:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Dat hoop ik niet! Over 4 weken zit ik in Shanghai, en daar staat het op een na hoogste gebouw ter wereld… :mad: [/B]

Koop zo’n minie parachuutje :smiley:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Dat hoop ik niet! Over 4 weken zit ik in Shanghai, en daar staat het op een na hoogste gebouw ter wereld… :mad: [/B]

Koop zo’n minie parachuutje

Jah, strak plan! :stuck_out_tongue:

Maareh… wat moet ik met 2 miniparachuutjes?!?.. (heheh)

Anyway…, ik heb een lang gekoesterde deathwish… dus 't zal wel goedkomen denk ik. Ik loop permanent met een tok in m’n broek zodat mijn klokkenspel gespaard blijft. Jahah, want anders heb ik niets om die 77 maagden te verwennen! :smiley: :smiley:

… {zucht}… ergens is het diep triest ook, heh!

:mad: (dat zegt wel genoeg denk ik)

je bent er niet blij mee? :confused: