De nieuwsberichten zijn al klaar. Claus hoeft alleen nog maar dood te gaan

vbimport

Uit Webwereld.nl

"
Op de site Krantenonline van uitgever Wegener staan al berichten over het overlijden van Prins Claus.

"Met het overlijden van prins Claus is een bijzonder mens
heengegaan." Hoewel Prins Claus volgens de Rijksvoorlichtingsdienst nog altijd in leven is, bericht Krantenonline reeds over zijn overlijden.

Een foutje van Wegener, zo ontdekte een lezer van weblog Tonie.net die er in slaagde om zeven artikelen over de dood van de prins boven water te halen. In de berichten wordt teruggekeken op het leven van Prins Claus.

De meeste kranten hebben al bijlages klaar staan voor het geval een lid van het Koninklijk Huis overlijdt. Het gebeurt echter zelden dat deze artikelen al voor het overlijden naar buiten komen.

Toch is het wel eens eerder voorgekomen dat media de fout in zijn gegaan met van tevoren geschreven nieuwsberichten. Zo stond op de dag na de bekendmaking van het huwelijk tussen Willem-Alexander en Maxima op de site van de NOS nog het bericht dat de kroonprins troonsafstand zou hebben gedaan.

"

Gisteren al het nieuws van morgen schept een klein vertrouwen

Yep, gisteren reeds dergelijke berichten gelezen.

Redelijk misselijk is het wel… pure sensatie…

Laten we niet hopen dat Claus dood gaat… dat levert dan meteen weer een nationale rouwdag op… en daar ben ik niet zo kapot van!

Voor Claus zelf zou het misschien wel het beste zijn…al die kwalen dat die man heeft,en dan dat getormenteerd gezicht van 'm…lijkt wel alsof ie de laatste 30 jaar tegen z’n zin leeft…heeft dan niemand die man geleerd hoe je moet lachen???:confused:

nou nou wat erg, alweer een duitser minder…

Originally posted by xian
nou nou wat erg, alweer een duitser minder…

Haha, was er op aan 't wachten, LMAO :smiley: :smiley:

Originally posted by dansmug

Haha, was er op aan 't wachten, LMAO :smiley: :smiley:

naja iemand moet het zeggen :slight_smile:

ff serieus, het is altijd erg als er iemand ernstig ziek is of zelfs erger maar dat zijn duizenden mensen op dit moment in NL, dus ik zie niet in waarom ik Claus erger moet vinden dan al die andere duizenden ernstig zieken in Nederland.

He,

Ik moet zeggen dat een " gewone " burger 3 jaar geleden al dood was geweest met de kwalen die hij heeft gehad.
Toch wel apart, een gewoon mens moet eerst voor 95 % dood zijn wil er een plaats zijn op de IC en Claus hoeft zich maar niet lekker te voelen of er is een bed beschikbaar. Doet me denken aan me oma die vorig jaar november is heengegaan, er was geen plaats en me moeder moest haar vinden in de keuken. Triest. Damn happy mood is alweer over:(

Grzt

lolz, is dit weer iets typisch hollands :stuck_out_tongue: