De nieuwe van Michael Jackson

krijg um momenteel binnen :smiley: en is ook op div. newsgroups te vinden (gewoon een tipje)

Bedoel je soms Rock my world? Ok hij is wel nieuw maar niet zo nieuw meer :slight_smile:

Verder zijn er ook heel wat nieuwe tracks (van zijn upcoming album) op het net te vinden (weer eens uitgelekt ;))…

yups, z’n hele album is al te downloaden, je moet er natuurlijk van houden maar isun goede cd dit keer :slight_smile: mag ook wel na (wat is ut, 6 jaar) absentie… :stuck_out_tongue:

waar kan je die vole album downloaden?

ik ben `m al een paar keer op verschillende pubjes tegen gekomen maar nog niet gedownload, ook niet van plan eigenlijk.

je kan hem Hier op music world downloaden,Wel even de faq lezen.

ik moet hem wel meegeven dat hij met zijn nieuwe single bij de oude stijl is gebleven… hij blijft tenminste zichzelf en loopt niet met elke trend mee om maar populair te zijn…

ps dat “hij blijft tenminste zichzelf” slaat natuurlijk niet op zijn uiterlijk :wink:

Zoals als eerder op de news site van cdfreaks was telezen zou deze cd zwaar beveiligd tegen kopieren zijn WHAHAHA LMAO heb hem zelf ook al een paar keer gezien op het net nu…

We win they lose!!

Originally posted by RDJ
Zoals als eerder op de news site van cdfreaks was telezen zou deze cd zwaar beveiligd tegen kopieren zijn WHAHAHA LMAO heb hem zelf ook al een paar keer gezien op het net nu…

Euh ja nu zal de single rip er wel zijn, maar die versie van een paar weken terug was een radio-rip…

Originally posted by Dee-ehn
ik moet hem wel meegeven dat hij met zijn nieuwe single bij de oude stijl is gebleven… hij blijft tenminste zichzelf en loopt niet met elke trend mee om maar populair te zijn…

das idd bewonderingswaardig, tis immers de beste zanger ter wereld (helemaal als je luisterd naar z’n oudere nummers: Thriller, Wanna Be Starting Something, P.Y.T. etc)

http://www.21century-mp3.com kun je um trouwens ook vinden :slight_smile: (en nog veel andere cd’s, ook de nieuwe van Britney :stuck_out_tongue: )

Michael Jackson?? :Z :Z :Z
Nie echt mijn smaak, die man heeft meer operaties gehad dan Cher.

Originally posted by VVLI - Tang
Michael Jackson?? :Z :Z :Z
Nie echt mijn smaak, die man heeft meer operaties gehad dan Cher.

lol, bij cher heeft het nog een beetje nut gehad zij ziet er nog goed uit voor iemand van rond de 50

Weet iemand toevallig waar ik de cd-covers kan downloaden voor Michael Jackson’s nieuwe album?

Originally posted by SoulShower
[B]

das idd bewonderingswaardig, tis immers de beste zanger ter wereld (helemaal als je luisterd naar z’n oudere nummers: Thriller, Wanna Be Starting Something, P.Y.T. etc)

http://www.21century-mp3.com kun je um trouwens ook vinden :slight_smile: (en nog veel andere cd’s, ook de nieuwe van Britney :stuck_out_tongue: ) [/B]

Ben het met je eens dat de “oude” nummers super zijn, heb vandaag de cd binnen gehad en moet zeggen dat er een aantal tracks opstaan die sterk aan die tijd doen terug denken, beetje terug naar het motown soundje van welleer.

Ik krijg het niet voor elkaar om ook maar 1 bestandje te downloaden, bij alles en iedereen geeft ie een error!

IK WIL VERDOMME OOK DIE NIEUWE CD VAN MICHAEL JACKSON!

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: