De mop van de week( Sam en Moos)

vbimport

Sam zo arm als die was is nu een rijkman staat hij op de hoek van de kalverstraat in een nieuwe mercedes cabrio te wachten op zijn maat Moos.Zo zeg Moos mooie auto je was toch arm, ja zeg Sam maar ik handel in schaamhaar tegenwoordig leverd veel op zo zegd zijn maat hoeveel dan.dat lig eraan zeg Sam,ben zo terug zeg Moos die komt thuis en zeg saar je broek naar beneden en moos begint meteen te scheren
kom hij terug bij Sam met een handvol. zo zeg Sam dat zie er goed uit de reuk is goed de sterkte ook maar ik had geplukte willen hebben;

Om eerlijk te zijn… ik vat hem niet :confused:

Het verbaast me dat ineens allerlei mensen voor elke ‘mop van de week’ een eigen topic openen…waarom kan dat niet in 1 grote moppentopic?

De bovenstaande mop is in slecht Nederlands en kan beter gelayout worden (alinea indeling en interpunctie), misschien dattie dan leuker is (hoewel ik zelf ook het gevoel heb dat deze niet geheel af is, grappig, maar dat er nog een echte Punchline moet komen)

Originally posted by Da_Taxman
[B]Het verbaast me dat ineens allerlei mensen voor elke ‘mop van de week’ een eigen topic openen…waarom kan dat niet in 1 grote moppentopic?

De bovenstaande mop is in slecht Nederlands en kan beter gelayout worden (alinea indeling en interpunctie), misschien dattie dan leuker is (hoewel ik zelf ook het gevoel heb dat deze niet geheel af is, grappig, maar dat er nog een echte Punchline moet komen) [/B]

haha mooie analyse tax :slight_smile:

misschien maar een moppen forum maken, waarbij je geen postings bij krijgt, wanneer je post

Ach een moppentopic alleen is wel genoeg :slight_smile:

Maareuh de mop is idd in wel heel erg slecht Nederlands. Zo slecht zou een Limburger het niet eens noteren :smiley:

Een moppenforum lijkt me een goed idee dan hoef je dat hier tenminste niet meer tegen te komen :slight_smile:

ja leuk :wink:

Mwah wel gjappig toch, een moppie op zen tijd is goed voor elke meid! (Wordt er ook nog s aan Mootje ged8).

Da slechte Nederlands, inderdaad, is irritant; maarja; gewoon hardop lezen.

Naja, Grtz JP :).

Originally posted by jpschadde
[B]Mwah wel gjappig toch, een moppie op zen tijd is goed voor elke meid! (Wordt er ook nog s aan Mootje ged8).

Da slechte Nederlands, inderdaad, is irritant; maarja; gewoon hardop lezen.

Naja, Grtz JP :). [/B]

dat rijmt :wink:

Originally posted by NitroX
Een moppenforum lijkt me een goed idee dan hoef je dat hier tenminste niet meer tegen te komen :slight_smile:

Hmmm, geen moppen forum hier man!
Shit, als je moppen wil moet je maar naar www.moppen.nl gaan, staan er genoeg :smiley:

Greetz

Sam zo arm als die was is nu een rijkman staat hij op de hoek van de kalverstraat in een nieuwe mercedes cabrio te wachten op zijn maat Moos.Zo zeg Moos mooie auto je was toch arm, ja zeg Sam maar ik handel in schaamhaar tegenwoordig leverd veel op zo zegd zijn maat hoeveel dan.dat lig eraan zeg Sam,ben zo terug zeg Moos die komt thuis en zeg saar je broek naar beneden en moos begint meteen te scheren
kom hij terug bij Sam met een handvol. zo zeg Sam dat zie er goed uit de reuk is goed de sterkte ook maar ik had geplukte willen hebben;

vertaling zo als ik denk dat goed is

Sam zo arm als hij was, zo rijk is hij nu. Wanneer Kóós (nadruk) Sam ziet vraagt Koos:’’ Mooie auto, je was toch arm? ‘‘Ja’’ zegt Sam. Maar sinds kort handel ik in schaamhaar. Dat verdient goed. ‘‘Hoeveel dan’’’? vraagt Koos. ‘‘Dat ligt eraan.’’ Zegt sam. ‘‘Hoe de reuk is, kleur, lengte, enzovoort’’. Koos zegt:’‘Ik ben zo terug’’. Wanneer Koos is thuisgekomen trekt hij zijn broek omlaag en begint meteen te scheren. Wanneer hij terug komt bij Sam met een hand vol schaamhaar zegt Sam:’’ Hmm Reuk is goed, Sterkte is goed, maar ik had het eigenlijk willen Scheren/Knippen/Plukken.

De grap is:

1)Sam had graag willen zien hoe lang/kort, de penis van zijn maat Koos is. Maar wat de inleiding ermee te maken heeft?
2)Een andere oplossing kan zijn dat het verhandelbaare schaamhaar alleen geschikt is als het op een speciaale wijze is geschoren/geknipt/geplukt.

Ik denk dat de 1e juist is. Maar weet het natuurlijk niet zeker.

Originally posted by Totibbs

[knip]
Wanneer Kóós (nadruk)
[/knip]

Moos dus, die Amsterdamse humor gaat altijd over Sam en Moos.
Verder snap ik 'm ook nie :confused:

Het enige mooie aan Amsterdam is de snelweg naar Rotterdam :smiley:
Amsterdam, daar wil je nog geeneens dood geboren worden :wink:

Originally posted by Crazy Bob
[B]

Moos dus, die Amsterdamse humor gaat altijd over Sam en Moos.
Verder snap ik 'm ook nie :confused: [/B]

ga jij dan maar alle Moozen in Koozen veranderen, ik heb de mop begrijpelijker gemaakt… no thx.