De meest verschrikkelijke reclame ooit

Mijn keuze…

De Waterbeddenconcurent.

Moet ik dit nog uitleggen ?

Wacht Rik, wacht je moet iets later komen met je tekst, dan is het goed, etc… :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Komt ook in aanmerking, vind ik.

Mijn persoonlijke top 5

5 : Reclames over auto’s
4 : Ola’s 7 zonden magnums
3 : Frisia
2 : Postkrediet
1 : De Waterbeddenconcurrent

Zeker een top 3:

1: Postkrediet
2: De waterbeddenconcurrent
3: Brofinca (ook kredietmaatschappij)

Kweetniet… ik kijk nauwelijks tv, en de reclames spoel ik gewoon door :slight_smile:

Ik ken wel eentje… over een moeder die een shirt van haar zoon bekijkt en vertelt wat hij heeft gedaan… die is aardig irritant…

Waterbeddenconcurrent ken ik ook, daar blijf ik om lachen (een vorm van leedvermaak wegens de extreem erbarmelijke kwaliteit)…

ik vind alle reclame kut!

ik vind alle reclame kut!

Dat kan, maar dan heb je in mijn ogen geen gevoel voor humor (niks persoonlijks :wink: )!

Buiten die paar zuig-reclames zijn er ook een aantal goede reclames:

• Calve pindakaas met Dick Advocaat;
  • Amstel reclames (pak maar vast een biertje)
  • NU EVEN NIET!;
  • Gamma (met Freek-Willem en Sjaak)
  • en zo zijn er nog een aantal waar ik nu even niet op kan komen (drank is blijkbaar slecht voor je geheugen).

alle reclame’s over leningen :Z

het kan nog erger dan de waterbedden concurrent…

wat dacht je van die herbal essents shampoo… met die vrouw die bijna klaar komt onder de douche als ze der haar aan 't wassen is.

Originally posted by drcrash
[B]het kan nog erger dan de waterbedden concurrent…

wat dacht je van die herbal essents shampoo… met die vrouw die bijna klaar komt onder de douche als ze der haar aan 't wassen is. [/B]

Die is ook erg maar is enigzins wat professioneler van opzet.
Die van de wbc is zo ontzettend goedkoop gemaakt en gezien het muziekje erachter lijkt me dit aanslaan bij het nederlandse trailer/kampvolk en van die volksbuurt types die van die nederlandse meuk houden als Jantje Smit Corry Konings etc.

Maar goed ieder zijn gruwel.

Ik weet niet of ik de enige ben, maar wat vinden jullie van de Robijn reclame?

Als ik dat @!#$#@-beertje zie wordt ik al giftig!! :Z :Z