De meest foute hardware

vbimport

Iedereen heeft denk ik wel eens iets gekocht voor zijn computer wat echt verkeerd bleek te zijn. Wat is de meest foute hardware en adviseer je hierbij iedereen het in ieder geval nooit aan te schaffen.

Philips monitoren, Trust Joysticks (wel stuurtjes), philips CDD2600 (SCSI Recorder, toch al lang niet meer te koop).

Vergeet mijn eigen ervaring, de philips 3610. Was binnen een half jaar versleten.

Afrader : Philips, alleen maar slechte ervaringen mee (computer stuff). Mijn brander was na 7 maanden overleden.

hp brander (8100)

Een Stiny joystick

Pc van Dynabyte Moederboord van verrot dachte eerst dat het de Cd-rom was 3x verwisseld . (Maar wel steeds een sneller Cd-rom)

Zoals jullie misschien al gelezen hebben, mijn Philips 404 4x4x32 is na 4 maanden op

Artec SCSI scanner, die het na 7 maanden begaf en niet meer te repareren is voor minder dan de nieuwprijs (400 piek)

• HP Deskjet 600 Serie

Intel Pentium 133 MhZ.
Legde het lootje na 200 MhZ overcloaken. Rot dingen

Philips 40x cdrom. Binnen een jaar kapot. Stom ding wilde niks meer inlezen. De computerboer heeft het opgestuurd naar Philips voor reparatie. Raken die sukkels daarzo dat ding kwijt. Kreeg pas na 4 maanden of zo een nieuwe cdrom van de computerboer.

Pioneer cd-rom dr-16u of wat is het ook alweer. Lexmark z51. Funai monitoren

Creative dvd (dxr2/3)

Hangt het hele systeem op

Ooit een geluidskaart gekocht, bleek mijn microsoft stuur/joystick/gamepad het niet meer te doen.
Bleek dat deze niet door de kaart ondersteunt werden. Dus toen maar weer een soundblaster gekocht om het probleem op te lossen.

Allez van Trust sux! Enne ik heb een Philipz 107S (new version) monitor --> PERFECT BEELD al 4 maanden en mijn brander van Philipz leeft ook al een jaar zonder enige problemen!
Greetz…

Een Gravis Gamepad gekocht, blij, 3 maanden later, twee knoppies verrot…

En ja, eigenlijk gewoon allesvan Trust, Never Trust Trust!

Ave…
PGN/iNERTiA