De lijsten site

vbimport

Aangezien velen zich hier nogal druk maken over het publishen van lijsten en release dates heb ik na wat denken besloten een simpele maar goede site op te zetten waarop de laatste lijsten gepubliceerd zullen worden.

Ik kan het echter niet alleen af, daarbij had ik dus graag hulp gehad…

Wat ik het hardste nodig heb is iemand die me lijsten aanlevert… aangezien ik helemaal niet in de warez cd scene zit is dit niet mijn sterktste kant…

Dan het domein: ik ga het (natuurlijk) hosten op de een of andere gratis site zoals GeoCities…
Mijn vraag: waar hebben jullie de beste ervaringen mee (betreffende limieten, snelheden, bereikbaarheid e.d.)?

Ik hoor het wel van jullie zodat we snel een site hebben waar alle warezcd gekken de lijsten e.d. kunnen bekijken!

ik weet niks van warez…en heb m`n twilights altijd 1 jaar te laat…sorry
suc6 ermee :slight_smile:

Ik zou zeker Geocities mijden omdat die gasten zo vaak down zijn dat je het nie meer bijhoud!!! :frowning:

Zelf heb ik voor me girl een site-tje op een 12move account en ben daar zeer over te spreken! Heb em nog geen 1 maal down aangetroffen! Helaas maar tot 5 mb beperkt, maar GEEN banners ofzo, alleen een vreemde URL! Maar die valt offcourse free te redirecten! En ook dat kan zonder banners!! :stuck_out_tongue:

www.v3space.com

als ze geen leden aannemen kan ik wel wat in een dir zetten ofzo dat je die redirect. Is erg snel vind ik, weinig down en ftp acces

Zou geen geocities nemen!!

Greetz
Mess

al eens aan www.tripodnet.nl of www.f2s.com gedacht beiden zijn lekker snel. F2s is wat vaker down dan tripod.

www.tripodnet.nl is aanrader je hebt wel een popup maar ok dat moet kunnen. Je klikt hem weg en klaar!

12move is inderdaad echt nooit down man! hun site rulez ook…echt veeeeel op te vinden :smiley: :slight_smile: hehe

f2s zou ik dus niet nemen mijn ervaring is dat is heel langzaam is. Ook geocities zuigt hard. Misschien een id: gratis account nemen bij zon gratis provider in Nederland, zoals 12 move, die zijn over het algemeen niet down en zijn snel.

ik zou ook voor tripod gaan

f2s is traag maar wel goed
ik wil trouwes ook wel meehelpen met het nieuws enzo…

Maar wat wil je er nou op gaan zetten?

Wanneer een RIP of ISO uit is gekomen??

Dan kan je beter gelijk stoppen want we hebben toch

www.isonews.com

Ik hoor het wel

Originally posted by bangkasap
[B]Maar wat wil je er nou op gaan zetten?

Wanneer een RIP of ISO uit is gekomen??

Dan kan je beter gelijk stoppen want we hebben toch

www.isonews.com

Ik hoor het wel
[/B]

je leest ook weinig post zeker blijkt me zo? :wink:

ie wil een site maken waarop warez cd listings komen, wat er op de nieuwste TL, CB, … komt enzo

tuurlijk heb je isonews voor seperate releases te checke

wat is er mis met www.warezcds.nu ??

Dee-ehn: Goed idee.

Ik denk dat je de meeste lijsten wel kan vinden op http://burn.at/cddealers. en dan de news section. Daar posten krano, ik of cartman of zo de nieuwste lijsten meestal wel vlotjes.

BTW: Twilight 2cd en DVD zijn uiT!!!

Originally posted by MP|3
[B]wat is er mis met www.warezcds.nu ??

[/B]

Niets behalve dat die op zijn tijd heel erg langzaam is met updaten.

Ik wil ook wel helpen met het maken van zo’n site. Niet dat ik veel contacten heb maar ik kan alles wel proberen dus mail me anders op burn_pyro@hotmail.com

Originally posted by Pyromaniac

Niets behalve dat die op zijn tijd heel erg langzaam is met updaten.

Als jullie die lijsten toch zo snel hebben dan mail je ze toch ff daarheen… of naar burn.at/cddinges (site van oa. djrolo ed.)

probleem opgelost.

nee probleem niet opgelost!! warezcds.nu update gewoon niet altijd snel…of ie de lijste nu wel of niet al heeft :frowning:

Originally posted by djrolo
nee probleem niet opgelost!! warezcds.nu update gewoon niet altijd snel…of ie de lijste nu wel of niet al heeft :frowning:

Nou toevallig heb ik net nog contact met hem gehad, en hij beweert heeel wat anders. Alles wat hij binnen krijgt staat (maximaal) binnen 1 dag erop…

tja als niemand die lijsten naar hm toe mailt…

lijsten wel of lijsten niet, scheelt er wat me redirector of met tripod?

"Sorry, but the page or file that you’re looking for is not here. "

:slight_smile: