De lange taxirit

vbimport

Een man liet na een avondje stappen in emmende barkeeper een taxi voor hem bestellen.
De man had zoveel gedronken dat hij niet meer helder kon denken.
De taxi-chauffeur haalde hem uit het café en vroeg hem waar hij naar toe moest.
De man mompelde ‘Amsterdam’ en viel in vervolgens slaap.:confused::o:p

in Amsterdam aangekomen vroeg de taxi-chauffeur waar hij precies moest zijn.
De man was inmidels wakker gewordenen kon de chauffeur duidelijk maken dat hij niet in amsterdam, maar in nieuw amsterdam woonde, een dorpje 10 kilometer van emmen.
De manheeft de reis volledig betaalt en samen zijn ze naar nieuw amsterdam gereden.:eek:;):slight_smile:

echt gebeurd ofzo? :wink:

Volgens mij is de moraal van dit verhaal dat taxi chauffeurs oplichters zijn :smiley:

ja het verhaal is echt gebeurt het is te vinden in een bundel ben ik hier wel tegen verzekerd

volgens mij kun je het ook vinden op www.broodjeaap.nl

ik vertrouw het niet zo echt dat dit echt is gebeurt. Volgens mij is een Taxi-Chauffeur verplicht te vragen waar de klant precies moet zijn.

Originally posted by Totibbs
[B]volgens mij kun je het ook vinden op www.broodjeaap.nl

ik vertrouw het niet zo echt dat dit echt is gebeurt. Volgens mij is een Taxi-Chauffeur verplicht te vragen waar de klant precies moet zijn. [/B]

als iemand dronken is en zegt ‘amsterdam’ dan zou ik die vent ook naar het ‘iedereen bekende’ amsterdam rijden, en daar vragen waar hij exact moet zijn

Hmmm alhoewel het zekers kan heeft dit verhaal een zeer hoog broodje aap gehalte naar mijn inziens. Maar ach… tis wel grappig als het je maar niet gebeurt. Gelukkig ben ik nooit dronken en woon ik niet in een plaats met zulk een naam dussuh wat maak ik me druk :smiley: