De indiase SMS kliklijn

vbimport

Uit de televaag online van vandaag :

Een Indiase politiecommandant heeft een nieuwe manier bedacht om in afgelegen gebieden in het zuiden van het land maoïstische rebellen op te sporen. Dorpelingen sturen hem een sms’je als ze problemen verwachten. Dat heeft de krant Indian Express maandag gemeld.

Commandant Anjani Kumar voorzag minstens vijftig inwoners van dorpen in de zuidelijke deelstaat Andhra Pradesh van een mobieltje en drukte hen op het hart hem bij onraad vooral te sms’en of mobiel te bellen.

Om het nog makkelijker te maken werd het nummer van Kumar op een sneltoets gezet. Dat heeft de politieman geweten, want sindsien wordt hij overspoeld met sms-berichten en telefoontjes over dreigende aanvallen van maoïsten.

Nog even en dan worden alle oorlogen via telecommunicatie opgelost :). Mijn idee is om bovenstaand idee to combineren met Idols. SMS en stem op je favoriete terrorist of landverdediger.

Het lijkt mij ideaal om zonder bloedvergieten een land te kunnen reageren via SMS. Nooit meer oorlogen , alleen nog maar rechtszaken. Het is dan wel niet een echte vrede , maar in ieder geval kost het je ledematen niet als je eens een SMSje stuurt met je mening of af en toe een terrorist verraadt. Ik zie het al helemaal voor me.

Ik heb me aangemeld voor die nieuwe SMS service van CD Freaks. Ik krijg nu bij elke reply die gemaakt wordt op het forum een SMSje. Echt te gek gaaf vet cool! :cool:

Heb je wel het “Mars-Fx” filter geinstalleerd ? :bigsmile:

Jongens, don’t blame me! Ik volg alleen de trend… :wink:

Originally posted by Marsz-=FX
Jongens, don’t blame me! Ik volg alleen de trend… :wink:

Meeloper :smiley:

Originally posted by Mr. Belvedere
Heb je wel het “Mars-Fx” filter geinstalleerd ? :bigsmile:

Jah, ik heb gebruik de ignore addon! :wink: