De geweldige cd van Sade

vbimport

koor je denken, "voor mij geen Sade" ikke snap, ik ook niet, altijd duffe muziek gevonden, maar begin 'r toch wel te waarderen, helemaal als ik laatste cd hoor (je moet deze een paar keer horen) echt IEDER nummer is goed, wel apart (maar vaak lekker, weet je wel) tis toch wel een van de betere cd's die ik dit jaar gehuurd heb bij de Bib (ik koop nooit cd's) dikke DIKKE AANRADER!

kan wel een ftp'tje openen voor diegene die benieuwd zijn.

Voor diegene met kids, beluister nummertje 7 maar, 'ns kijken of je je ogen droog kan houden

Ik had al een soort van Best of CD. Lekker zwoel. Let me know als je’n FTPtje opent…

ja PRECIES! :slight_smile:
als je mij je gewenste inlognaam en pass zendt, dan zal ik Sade ffies rippen en mp3-en (192kBit)

Ik wil ook wel een accountje :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik wil ook wel een accountje :slight_smile:

okie dokkie, mail maar ffies je l/p naar loek@chello.nl dan kan je ook snoepen :slight_smile:

ff een huishoudelijke mededeling: de ftp is open van 12pm tot 12am (soms met onderbrekingen, o.a. reboot e.d.)

ben ut ook aan het vullen (de ftp) met leuke mp3’tjes, later komt er nog meer snoepgoed op te staan (ander software)

ik woon in Amsterdam dus kun je wel raden wat ik nu ga doen :stuck_out_tongue: voor de andere welterusten :slight_smile: