De bus!

vbimport

en dat zulke programma’s zulke hoge kijkcijvers hebben zegt wel weer genoeg over het gemiddelde nivo van de Nederlander

diep triest…en dat ze weer met nieuwe “herhalingen” komen…daar heb ik al helemaal geen woorden meer voor

He he eindelijk dat klote programma afgelopen…
En ik hoop dat er nu, niet weer zoiets komt als de kinderwagen ofzo…

Wat vonden jullie hier nu van ???

Madmax

Heeeeeeeeeeej ik vind het toppie dat dat programma afgelopen is! Maareuh ik heb wel zin in een vervolgprogramma. Dat moet dan wel het (feministische) naaktstrand zijn ofzo :-))).

Grrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzz

Afgelopen???
SHIT, heb ik het helemaal gemist… (letterlijk )

Vind je dat zo erg CyberJunky dan ???

Nou je bent niet de enigste…

Madmax

Hekel aan dit k*t programma …

en in september begint het NOG een keer.

dat meen je niet het zou verboden moeten worden

Het meest FOUTE programma in de geschiedenis van de Nederlandse Geschiedenis…

Ave…
PGN/iNERTiA

En Big Brother gaat ook weer van start met nieuwe mensen, die ze nu aan het ronselen zijn…

Grtz Koko

sbs6 is gewoon dom en kut ze kiezen de foute mensen uit en domme mensen.
bij bb had je nog mensen die nog iets te vertellen hebben maar sbs6 hoor je alleen maar slap gelul.

Bus was best leuk todat ze die SJEKKIE er uit
gooiden daarna werd t slap
vamos…

Ik had teminste wat afleiding, want meestal zit ik erruug lang achter de computer en dan moet je toch wat te kijken hebben op tv, m’n record internetten is 13 uur aan een stuk, maarrruh, BTW, volgens mij kwam er zo’n naaks tv programma, dat zag ik heeeeeel toevallig in een vies blaadje, ze zouden de mensen ook onder de douch filmen en so, das teminste kwaliteit, moeten wel schoooone dames zijn, he,

Grtz to y’all, knOOrsie

er komt ook een vervolg op de bus hoorde ik…

het was inderdaad niet normaal nee
en dan heeft die iwan nog gewonnen ook toch ??? wat een sukkel is dat ik weet niet wie er weleens kopspijkers kijkt maar da was egt wel komsich
Maar wat ik nog erger vindt is dat Big Brother vips, allemaal van die afgedankte, werkeloze, vooral vieze,oude , niet meer bekende nederlanders(aghja iedereen die hier rondloopt noemt zich nederlander) die erachter proberen te komen of nikki nicole nu een hij/zij of het is, sjonge jonge jonge hebben we dan echt zoveel zenders dat er niks meer normaals kan worden uitgezonden dat ze menno buch, nikky nicole,henk bres,single date(als reden dat ze er zit noemt ze dat ze ff rust wou hebben omdat ze nog steeds negatieve reacties krijgt over het songfestival hahaha die is goed, pff ),zit mike starink er ook nog bij en een of andere dikke snol met een scheve mond die niemand kent en volgens mij zit er nog een andere debiel bij …ik weet niet wie dat plaatje had gezien van britneys camel toe maar aan t einde gister kreeg ik daar toch wel herringeren aan toen de camera inzoemde toen single date haar beentjes uit elkaar deed hahaha