De beste printer?

vbimport

Ik wil een nieuwe printer gaan kopen maar weet niet wat voor een. Ik heb nu een HP 670c maar dat is helemaal niks, ik zat er over na te denken om een epson te kopen. Maar is dat een goede printer ??
en watvoor een moet ik kopen ik print niet erg veel meestal verslagen etc. Kunnen jullie mij adviseren ?
Alvast bedankt

Ehm, heb zelf verschillende epsons, was er zeer tevreden over maar zo’n jaar geleden kocht ik de HP 970cxi. Deze was idd duurder en de inkt is idd duurder maar ik kom wel minstens 3 x zo lang toe met een cartridge + ook veeel sneller (en natuurlijk dubbelzijdig afdrukken :slight_smile:
Epsons zijn dus helemaal nie slecht ma ze gebruiken redelijk (te) veel inkt, naar mijn bescheiden mening.

grtzz
poorhaas

Epson is wel goed maar in gebruik nogal duur. HP geeft goede kwaliteit vanaf de 800 serie. De 600 serie is inderdaad niet veel soeps. De 900 serie is duurder en eigenlijk alleen verantwoord als je veel afdrukt en/of foto’s gaat bewerken. Zelf gebruik ik momenteel HP 880 en 840 (werk) en dat gaat prima en nog behoorlijk snel ook.
Greetz

Ik zelf heb ene HP 695c (is niets !!!)
Ik heb ook ene HP930c en die print zeer goed!!
H9xx nummers hebben meende ik dezelfde kwaliteit (photo Retail 3). De hogere nummers zijn gewoon sneller en kunnen dubbel zijdig afdrukken !

Ik heb een hp 840 en die is prima ook nog beste gave plaatjes enzo prima voor cdhoesjes enzo…
Ik heb een epson 640 gehad die was kwa afdrukkwal. prima alleen is ie 3 maanden nadat de garantie verlopen was naar z’n grootje gegaan… ik heb epson afgezworen doe mij maar een Hp!

ikzelf heb ne hp970CXI
geweldige printer
alleen duur in catridge

Ik heb zelf een epson photo 700. Die doet het goed. Cartridges zijn niet duur.

koop ze zelf op www.viaservice.nl
kijk er maar eens op. is wel goedkoop !

Gewoon een HP nemen…

HP930c is gewoon de beste…:slight_smile:
Zeker voor dat geld…

Tevens perfecte support…

Ga voor de 930c !
Geen Epson…:frowning:

HP 8500, die kan teminste ook dubbelzijdig printen en heb er een zeer goede evaring mee (onzet verdubbeling met 1000% toen ik mijn hoesjes daarmee afdrukte)

Ik heb een HP 690C maar das een KUTding!
Me ma heeft een 840C; dies wel goed hoor! En kost bijna niks!!!
Kijk maar:

[ul] @ Tweakers/Pricewatch: fl 256,=
2 cartr. die je erbij krijgt: 150,=
Das dus voor het appar: fl 106,= !!! Slaat toch nergens op?!
[/ul]

nieuwere types van HP zijn veel beter (sneller en stiller) dus ik zou toch weer voor een HP gaan

Ik zou ook naar een HP gaan kijken, goeie kwaliteit en helaas ook best prijzig.

Heb zelf een HP 1100 en die werkt perfect en is zeker geschikt voor het printen van verslagen. (erg zuinig in gebruik)

succes.

hp 970cxi

ik heb een hp840 en ben er zeer tevreden over
is best zuinig met inkt en snel genoeg
en het ziet er allemaal heel aardig uit…

Allemaal harstikke bedankt ik denk dat ik voor een hp ga en dan de Hp 840C 0f 959.

Groetjes me