De beste cd-rw op de markt

vbimport

Ik ben reeds van plan een cd-rw aan te schaffen maar wil alleen weten welke de beste is... . Ik heb gehoord dat ik er goed aan deed een A-open E-ide 16x 10x 32x aan te schaffen en dat voornamelijk vanwege de prijs. Er zou ook een nieuwe plextor zijn die goed gezien wordt maar daar weet ik niets meer over. Zou iemand me kunnen zeggen wat op het moment de beste cd-rw is of een goede site waar men dit soort tests uitvoerd? Dank bij voorbaat,
Norky :slight_smile:

Aopen vergelijken met plextor is hetzelfde als een lada vergelijken met een ferari…altijd een Plextor kopen dus…

Originally posted by xian
Aopen vergelijken met plextor is hetzelfde als een lada vergelijken met een ferari…altijd een Plextor kopen dus…

Nounounou…nie overdrijven heh :stuck_out_tongue:
Aopen is nog steeds een volkswagen GTI-tje met rooie I wel te verstaan in vergelijking tot Ferrari Plexwritertjes…ik heb ze alle2 in gebruik en moet zeggen dat ik over alle2 tevreden ben! :smiley:

Als ik een cdrw zou kopen zou ik ook maar de goedkopste kopen. Wat heb je aan 1000x speed schrijven als je schijfjes maar op 4 gaan? Want veel speed schrijven op schijfjes kost ook meer piekies per schijfje.

wat een vergelijking xian :wink:

Oké oké, maar… welke plextors zijn dan erg goed? en is een 16x werkelijk beter dan 12x? Bestaan er ook geen websites waar je over deze zaken alles kunt terugvinden?

vergelijkingen op tweakers.net

da’s best een vette site wat betreft price watch en de hardware recencies

Originally posted by jojk
[B]vergelijkingen op tweakers.net

da’s best een vette site wat betreft price watch en de hardware recencies [/B]

zeker ja! maar ga vooral niet naar het forum…toch? :eek:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

zeker ja! maar ga vooral niet naar het forum…toch? :eek: [/B]

jawel… daar heb ik ook wat gelezen…niet ingeschreven, weest gerust :slight_smile: Ik wilde ff kijken of er mensen waren die naar die 8cm mp3cdspelers hadden gekeken, en dat bleek zo te zijn (zo kom ik op de napa mcd 380)

gebruik de search ff (ben te lui om de url op te zoeken) er is in een topic over 90 min cds een url vermeld waar uitgebreide testen instaan over verschillende cdrs

Originally posted by jojk
[B]

jawel… daar heb ik ook wat gelezen…niet ingeschreven, weest gerust :slight_smile: Ik wilde ff kijken of er mensen waren die naar die 8cm mp3cdspelers hadden gekeken, en dat bleek zo te zijn (zo kom ik op de napa mcd 380)

[/B]

haha van mij mag je der ook schrijven hoor…tis dat ik de laatste tijd geen tijd voor heb…(zit nogal veel op een ander forum)…
maar voor echte moeilijke vragen over vanalles en nogwat ga ik ook vaak ff op GoT langs…:stuck_out_tongue:

Ok√ɬ©, het is dus een plextor geworden‚Ķ 16x 10x 40x. 'k Heb ze nog niet ge√ɬĮnstalleerd want 'k heb daar zelf niet zoveel verstand van. Nog even wachten dus of ik een goede keuze heb gemaakt :slight_smile:

Nou vind ik een plex wel een goed apparaat.
Maar om er nou een klote ferrari bij te halen vind ik een stuk minder, daar vind ik niks an.

Daarbij zijn er best wel andere branders die ook hun best doen hoor en nog een stuk goedkoper ook nog.
Ik heb zowel een plex scsi als een hp ide en beide doen hun werk voortreffelijk.
Dus niet teveel op een plextor gaan leunen, die dingen zitten tegenwoordig ook allemaal op ide.
En er zullen best nog wel andere merken zijn die ook prima werken.
Maar zoals altijd moet iedereen mekaar na-apen, en zelfs degenen die alleen maar van anderen hebben gehoord dat de plex HET summum is schreeuwen dat gelijk ook maar.

Lees gewoon eens hier en daar de testen door en oordeel gewoon zelf.

Ik begrijp die Plextor aanbidding niet zo. Ik bedoel, hoe lang doe je nou eigenlijk met zo’n ding? Nog voordat de garantie is afgelopen willen de meeste mensen toch alweer een snellere. Anderhalf jaar geleden kocht ik nog een dure Plextor 8432A, nu heb je el weer 24x speed te koop. Plextor mag dan goed en degelijk zijn maar ik vind het het geld niet waard.