De Beste CD-Brander!

vbimport

Hallo Allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort een CD-Brander te kopen. Maar nou is het probleem dat ik niet veel verstand van branders heb. Dus nu is mijn vraag aan jullie: 'Wat is de beste CD-Brander en wat is daar de prijs van?'
Hij moet ongeveer 4x Speed zijn, en ik wil goed Audio cd's en computer software en games kunnen branden. Ik wil dus goed Audio cd's kunnen branden en dus niet zoals een maat van mij die een Philips heeft en waar dan tussen de nummers door pssst zit. Wie weet een goede brander? Please reply!

Tnx!

All plextor models ruleZ, man.
Ik zou zeggen koop plextor, vooral SCSI die geven die problemen niet.

Zou je even het merk of type kunnen zeggen? Ik heb er namelijk helemaal geen verstand van dus als je dat wat beter uit zou kunnen leggen…

bedankt

De beste configuratie in mijn ogen zou zijn :
Plexrewrite 8/2/32 Writer
40x SCSI Reader
Adaptec 2090 SCSI Card
Dit zou ongeveer een 20000 BEF kosten

Mocht je dat geld er niet voor over hebben, dan is de plexrewrite 8/4/32 ook een goede keuze, maar deze is wel IDE, en support dus geen overburning.

Mocht je met verdere vragen zitten: zou ik zeker aanraden om de volgende sites te bezoeken. www.plextor.be www.gamecopyworld.com

voor verdere info voor het schrijven van beveiligde cd’s. De juiste instellingen, …

Deze site is wel in het Engels

Hallo,

Bedankt voor je antwoord maar ik ben nog niet echt verder.

Ik wil graag een volgende soort brander:

4x Speed of sneller
Kosten: 500 of 600 gulden

Ik wil er goed audio cd’s en data cd’s op kunnen branden. Verder moet de brander gewoon goed van kwaliteit zijn!

Ik heb de Plextor 8/4/32A IDE en die blijft gaan (Prima ding). ook goed voor Audio en Cd-roms.
Kosten FL.625,=

Greetz Rolo.
rolo123@hotmail.com

DAn zou ik je de 8/4/32 aanraden.
Veel kwaliteit voor een goede prijs