De Beste Audio CD?

vbimport

Hallo Allemaal,

Op dit message board en op deze site gaat bijna alles over warez en computers. Dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar nou wil ik eens wat horen over Audio Cd's!

Mijn vraag is aan jullie: Wat vinden jullie de beste Audio verzamel/maand cd?

Wij vinden uiteraard Veronica's het best, omdat wij die ook verkopen maar daar gaan we het nu niet over hebben. Ik zal een paar dingen zeggen waarom Veronica het beste is en andere cd's afvallen. Jullie mogen zoveel commentaar geven als jullie willen, daar word het alleen maar leuk op!

Solid Beats:

Dit was een hele goede cd. De cd verscheen als eerste in Oktober, met volume 11. Daarna is volume 12 verschenen, maar bijna niemand kon die origineel leveren omdat de voorraad in beslag was genomen door BSA! Daarna kwam volume 1 die ook niet echt bekent werd en nu schijnt het zo te zijn, dat Solid Beats er mee is gestopt, maar dit is nog door niemand officieel bevestigt. Daar zullen we over een maandje wel achter komen als Volume 2 niet meer verschijnt.

The Braun MTV Eurochart/Hit Explosion:

Deze cd's bespreek ik even samen omdat dezelfde crew deze cd's maakten. Ze hebben een aantal jaren goed gedraaid en nooit problemen gehad. Ze waren 1 van de beste maand cd's die er waren tot de ellende vorig jaar zomer begon, er werden ladingen cd's in beslag genomen en rond oktober is de crew opgepakt en sindsdien doet een andere crew het maar de c'd's gaan telkens meer achteruit... Kijk maar eens naar de cover van Hit Explosion 2000 Volume 01 op come.to/audiocds en voor informatie van The Braun MTV Eurochart 2000 Volume 01 op www.tl-cd.com

Verder heb je nog een paar goede cd's over dat zijn:

Millenium Mega Top 100
TMF
The Box

En er zullen vast nog wel meer zijn maar de bekenden heb ik genoemd. De laatste drie moeten jullie maar even vertellen wat nou het beste is, ik heb mijn mening gegeven!

GreetingZ,

Mister Veronica

<Producer and Director of The Veronica 2000 Crew>

B4 the Hit eXplosion crew was busted in september '99 they had absolutely the best audio CD. Now i think the TMF cd’s are the best…

-=· The Undertaker ·=-

Hit eXplosion (& mtv) was een goeie cd, voor 10-99 … veronica/tmf&box vind ik persoonlijk niet echt heel goed, te ouwe nummers, slechte cover (vooral veronica).

Er zijn ook een aantal nieuwe 2-cd’s sinds deze maand (januari), daarvan gaan wij (Atlantic Music) er binnenkort ook 1 van leveren, origineel.

Als je op de hoogte gehouden wilt worden mail dan naar atlanticmusic@privacyx.com met als subject (onderwerp): Subscribe

Atlantic Music Crew
URL: <A HREF=“http://members.tripod.de/atlanticmusic
MAIL:” TARGET=_blank>http://members.tripod.de/atlanticmusic
MAIL:</A> atlanticmusic@privacyx.com

Ja, voor dat de problemen begonnen was
Hit Explosion echt het beste. Ik heb zelf
altijd MTV gehad en ben het laatste 6 maanden bezig met Hit Explosion. De laatste
cd is echt 3x niks. Ik hoop dat het hoesje
een fatsoenlijk moest worden maar dat ze te
weinig tijd hadden om het af te maken. Ik
kijk het nog 2 maanden aan en als er niets
veranderd dan kap ik met de cd.

TMF schijnt ook erg goed te zijn maar daar
is niet aan te komen. Veronica ken ik eigen
lijk niet (ik weet dat hij bestaat) maar bij ALLE cd’s is het zo dat de nummers die
er op staan vrij oud zijn. Bijvoorbeeld nu:

Montell Jordan - Get it on…tonite
Dr. Dre - Still DRE

Nas - Nastradamus

Dit zijn nummers die toch al een maand uit
zijn maar ze staan op geen enkele cd geloof
ik. Behalve Nas want die staat op TMF.

Als de nummers nou eens nieuwer werden die
erop staan dan boeide het hoesje nog niet
eens zo veel (behalve van Hit Ex want daar
erger ik me gewoon aan…)

Conclusie: de laatste tijd is gewoon elke