De Belgen gaan Euro 2000 winnen, ik voel het aan mijn water

vbimport

Ja, mannen ze gaan winnen.
Allé 2-2 tegen Holland(HET WERELDTEAM,HET MILJOENEN ELFTAL).En dat voor België dat kleine strontlandje.
De 2de helft was slecht maar dat kwam omdat hunne fysiek niet zo goed is, dat betert wel.

En nu maar oppassen voor Hoitinga.

Wordt effe wakker debiel.

Dat zou nog eens mooi zijn

jaja had je wel gewild maaruhhhhh dat komt er toch niet van!!!

Dat stel frietzakken winnen het ek 2000 echt niet hoor! Holland the best Holland 4 ever!!!

Holland will always be the best.

Als de Belgen kampioen worden dan zorg ik ervoor dat jij een seizoenskaart voor een (Vlaamse) club naar keuze krijgt.

Good luck.

We zullen wel zien, wie europese titelwinnaar wordt. Wie weet Nederland, wiet weet Belgie. Maar als de Nederlanders er zo gaan spelen zo als ze dat tegen de Belgen gedaaan hebben, dan liggen ze er snel uit, let maar op mijn woorden, BTW in welke poule zit nederland eigenlijk.
Belgen presteerden eerste helf fuckin good, 2 helft heel stuk minder, hunne fysiek was te slecht

Ach ja met dat gekloot van gisteren komen alle 2 die teams er niet. zowel belgie als nederland liggen er snel uit. Ze verdienen trouwens niet beter. Veel geld verdienen en nog spelen als een stelletje ammateurs.

he ons frietzakken noemen hoe maakt men de beste frieten ,natuurlijk met belgische patat .het enige wat de kaasbollen kennen is rookworst en boerekool en nasibal.zelfs de grootste afnemers voor hun mossels zijn wij de domme belgen?.dus voetballerkes van mijn voeten de belgen laten je wel boeten.

Laten we hopen dat die kezen er in de 1ste ronde uitliggen met hun miljardenploeg.

Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!.. Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!..Whahahahahahaha…!!!.. Whahahahahahaha…!!!..
De Belgen gaan winnen…
Laat me niet lachen man…
Zeker weer zo’n nieuwe belgen mop.

hoe kunnen de rotlanders nu winnen ze kennen een voetbal alleen van de prentjes,laat staan te weten wat ze er mee moeten doen.dus hou op met die grote mond ,wij belgen schoppen de bal tegen jullie kont.
doei

Wat is dit hier nou allemaal voor belgen-gezwets hier…
The DUTCH warezscene… Zegt al genoeg toch…

Als belgie gaat winnen eet ik al mijn cd op

Trouwens…Wat wil je eigenlijk met deze topic berijken…
Ik post toch ook geen Topic met “Holland=Beter”.

ja maar wat is een duth site dat maar op een kleur afgestemd is(het oranje),vergeet niet dat wij domme belgen talrijk in aantal zijn die jullie site promooten.

VOETBAL SUCKS…

he lastige bart je doet je naam alle eer aan ,eerst zit je voetbal te verdedigen.en dan voetbal sucks???

Ach joh,

sommige junior members zitten gewoon replies te posten zodat ze ook een keer een member worden.

visit http://go.to/f1game