De banners!

vbimport

Wil je alles weten over relaties, vrijen, mode, beauty, op-jezelf wonen, shoppen, internet, horoscopen en uitgaan? En vind je het leuk om speciale aanbiedingen, leuke cadeautjes en extra bijlagen te ontvangen?

Neem nu een abonnement op Yes
en je krijgt Yes maar liefst 26 weken
lang in de bus, voor slechts 47,20!

Was ff op de banners aan het klikken en was benieuwd wie er nu al een abbo op yes heeft genomen.

mzzl

lekker boeiend :wink:

Ik kijk niet naar die aanbiedingen maar ik klik wel. En met een topic als deze worden de mede-freakers er weer aan herinnerd dat ze wel effe moeten klikken :wink:

Laterz

Originally posted by eMiNeM
[B]Ik kijk niet naar die aanbiedingen maar ik klik wel. En met een topic als deze worden de mede-freakers er weer aan herinnerd dat ze wel effe moeten klikken :wink:

Laterz [/B]

Dat bedoel ik.

ze verkopen vast genoeg T-Shirts om alle banners te verwijderen zelfs denk ik :wink: :smiley:

Er zijn nog veel meer van die erg interessante banners hiero op CDFREAKS.com Vooral die van kliks zijn wel leuk. Maar daar gaat het volgens mij niet om. Het gaat erom dat CDFREAKS up blijft :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
ze verkopen vast genoeg T-Shirts om alle banners te verwijderen zelfs denk ik :wink: :smiley:

Denk het niet…
Hoewel de T-shirts nu een leuke bijdrage kunnen vormen, is dit niet structureel, terwijl de kosten (hosting) wel structureel zijn.

We zijn erg blij dat er mensen zijn die eraan denken om op de banners te klikken en zelfs anderen hieraan helpen herinneren, maar we zijn nog steeds op zoek naar sponsors om uit de kosten te komen.

Klikken is de boodschap. Moest je nu misschien een bankrekingnummer opgeven waar de mensen vrijblijvend mogen op storten, zou dat geen goed idee zijn?

Euh ja is maar goed dat mijn vriendin ook op het forum komt dan kan ze nog een abo op de yes erbij nemen :smiley:

yes is een blad voor wijven die alleen maar ja zeggen…waar kan ik er zo een vinden kan ik daar geen abbo op nemen

Originally posted by cum-a-lot
yes is een blad voor wijven die alleen maar ja zeggen…

staan vast ook een heleboel wijven euh vrouwen in…

Euh ja het is vrouwen voor vrouwen he dus logisch!