De 2 nieuwste cd's van bon jovi waar?

vbimport

waar kan ik de 2 nieuwste full albums van bon jovi downloaden
dat is een live cd en nog eentje waarvan ik de naam niet weet

alvast bedankt 'k zoek er al geruime tijd achter
thx alot guys ( & woman) :slight_smile:

Kan je niet zo direct helpen met je vraag maar ik wil toch even vermelden dat ik hem zaterdag live aan het werk gezien heb en dat het mega-fantatisch was. Echt een tof lichtspel voor mij kon de lichtshow bijna tippen aan die van pink floyd. En da wil genoeg zeggen.

misschien eens rondneuzen op het dealerforum of op fxp boards?

ik weet waar je dat laatste live album van kan halen (one wild night geloof ik)…kom maar eens op icq…mzzl.

Bon Jovi sux ass:mad:

Misschien moet je eens ff n kijkje nemen op news1.chello.nl !!! ´k geloof dat hij daar ff n rustpauze genomen heeft probeer dat anders een te berijken met desu link !!!

mzl Coen

ps. don´t forget to set your connection at 2x !!! als je immerz zo´n sjello gebruiker bent !!!mzl

kijk eens op www.millenniummusic.cc

Daar staat-stond ie volgens mij op.
Werkt met een setup file, en d/l dan de hele cd in een keer.
Het gaat bij mij dan ook wel lekker snel, in 10 min. de cd van Missy Elliot gedownd.

Succes ermee,

eMiNeM

ik weet niet of het aan mij ligt maar
als ik op de cd klik bon jovi
download hij een “exe” file
als ik die installeer
vraagt ie doc1 , doc2 enz
waar kan ik die dan halen ?

Carlo, Eminem zei toch al dat het een setup-file is? Dus die exe-file die je bedoelde, is een soort downloadmanager die je moet “installen” (voor elk album is er een exe-file). Als je dan de instructies volgt en je internetverbinding staat aan, dan zoekt het installatieprogramma de liedjes op de site en haalt ze af. Twas geloof ik een methode om te vermijden dat mp3’s genuked worden.
En zoals eminem zei, het gaat behoorlijk snel.
Veel succes!

(btw, op dit moment ben’k die 1985-2001 BonJovi cd aan’t branden :slight_smile: kvind et zelf rotslecht, maar een vriendin wou hem… ;))

Als ie zegt dat ie dat zegt, is de cd off-line denk ik.
Moet je de site effe in de gaten houden, met een dag of wat is ie dan wel weer online.

Hij renamed ze overigens automatisch. Werkt lekker snel en je hoeft er niet naar om te kijken. :D:D:D

Ik zou eens op de volgende site kijkenmp3 Delivery
Hier vind je de nieuwste cdtjes
succes:)