De 10 geboden

vbimport

Een wat vreemd subject, dat geef ik toe. Ik zal ff verduidelijken wat de bedoel, voor GO moeten we een grafisch ontwerp maken waarin de 10 geboden verwerkt zitten, misschien kan iemand mij wat helpen want wegens tijdgebrek lukt het me niet meer. Ik moet nog een tekening maken en nog een wi enquête maken. Plz help

1. Bovenal bemin 1 God.
  2. Zweer niet ijdel, vloek noch spot.
  3. Heilig steeds de dag des Heren.
  4. Vader, moeder zult gij eren.
  5. Dood niet, geef geen ergernis.
  6. Doe nooit wat onkuisheid is.
  7. Vlucht het stelen en bedriegen.
  8. Ook de achterklap en 't liegen.
  9. Wees steeds kuis in uw gemoed.
  10. En begeer nooit iemands goed.

Grtz m-pox

Wil wel helpen, maar snap het niet helemaal. Moet je een tekening maken waarin de tien geboden voorkomen?

even over gebod 5:
wie mag ik niet doden, een mens of geld dit ook voor dieren (misschien een leuke insteek voor de tekening?)

Originally posted by dansmug
Wil wel helpen, maar snap het niet helemaal. Moet je een tekening maken waarin de tien geboden voorkomen?

Idd, een collage waarin de 10 geboden verwerkt zijn, wegens tijdgebrek ga ik dat niet meer afkrijgen. plz help

Wat dacht je van verkeersborden ?

Een foto/tekening waarin iemand op een weg rijdt en deze geboden op borden tegenkomt of zo iets ?

Een andere insteek zou kunnen zijn bij een winkel waarin mensen de tegenstellingen van de 10 geboden uitbeelden ?

Ook zou je foto’s van alledaagse dingen kunnen maken die betrekking hebben op de geboden of juist hun tegenstellingen.

Weet niet wat je leraar er van zou zeggen, maar wat denk je van 10 lege vakken. Zo als statement dat de tien geboden verdwenen zijn. Je moet natuurlijk dan wel een goede uitleg hebben, anders denken ze dat je gewoon geen moeite wilde doen. Maar als dat niet gaat, doe dan zoals Mr. Belvedere zegt. Je kan over alles wel foto’'s ofzo vinden:

1. Bovenal bemin 1 God. bv mensen voor de tv
  2. Zweer niet ijdel, vloek noch spot.bv foto van jerry springer show ofzo
  3. Heilig steeds de dag des Heren.
  4. Vader, moeder zult gij eren.
  5. Dood niet, geef geen ergernis. bv foto genocide in rwanda
  6. Doe nooit wat onkuisheid is. bv hier zul je wel genoeg van vinden
  7. Vlucht het stelen en bedriegen.
  8. Ook de achterklap en 't liegen.
  9. Wees steeds kuis in uw gemoed.
  10. En begeer nooit iemands goed.

ik heb er maar een paar opgenoemd, maar volgens mij kun je over allemaal wel iets vinden op het net. Het gaat bij mij dan wel om het verdwijnen van de 10 geboden.
[off-topic]
Wat maar goed is ook: doe nooit wat onkuisheid is. Komaan mensen
[/off-topic]

thnx, voor de ideen, iemand goede foto’s voor me?

http://nl.indahnesia.com/Photobook/2000/Timor/Timor.php?action=overview&lang=nl foto’s over moord, geweld

Ik ga niet rotten.com aanraden