Davids en doping

vbimport

wie gelooft dat hij inderdaad niks heeft ingenomen www.voetbalonline.nl :frowning:

A) Ik geef geen bal om voetbal
B) hij speelt niet voor een Nederlandse club, dus nog minder reden om me er druk over te maken
C) FIFA hanteert een andere dopinglijst, dus hij mag nog wel voor Nederlands elftal uitkomen (las ik in de krant)

Dus…WHO cares?? :wink:

Ik weet het niet, dat soort zaken liggen altijd gevoelig.
Het kan zijn dat de medicijnen die hij slikt voor zijn oog (ALS hij die slikt) ook een zelfde stof genereren als doping doet.
Je weet het niet hè, met dat soort dingen.

Sure…ze verzinnen iedere keer wat nieuws…misschien maakt zijn lichaam het zelf wel aan joh, net als bij die ander doopies die onterecht beschuldigd worden :open_mouth:

Ten eerste voetbal boeit me nie en ten tweede of hij het heeft genomen boeit me ook nie :slight_smile:

Ten eerst voetbal boeit me wel :smiley: ten tweede als die iets genomen heeft is die de lul! :wink: Zou niet weten op die het gedaan heeft :slight_smile: Denk ut niet wedden dat het dan wel zo is :stuck_out_tongue:

Greetz
Mess

Yep, voor 25 jaar schorsen :slight_smile: die ezel

ach , hebben ze bril smurf eindelijk geklist ;)?

als ze Seedorf nou ook nog op doping betrappen zijn we van 2 losers af… :smiley:

Ze zouden die vballers moeten dwingen om 10 dagen voor een wedstrijd in gevangenschap te moeten doorbrengen. En dan onder geleide naar de wedstrijd. Ook wordt publiek geweigerd omdat ze ‘‘medicijnen’’ het veld op kunnen gooien. En dan zal het voetbal for ever medicijn’’ vrij zijn…:wink:

En ik denk dat hij niks gebruikt heeft want anders heeft hij zich zelf net loser genoemt .

Dus zo dom zal hij toch ook weer niet zijn. Of wel.
En Seedorf mag inderdaad wel eens wat gebruiken.

Ik denk, dat het als volgt in elkaar steekt,nl;

Sporters doen alles om op topniveau te geraken, wanneer er dan mensen in je omgeving zijn die je adviseren iets te slikken, wat prestatiebevorderend werkt is de verleiding onder de sporters groot. Met andere woorden ik denk, dat de verzorger van Juventus de doping heeft toegedient. Echter het zal mij niet verbazen, mocht blijken dat Davids inderdaad geslikt heeft… waarom zou er namelijk alleen doping gberuikt worden in andere takken van sport. Minimaal 60 wedstrijden per jaar… find out yourself !!

GrTZ

Enigmastar