Data switch

vbimport

Ik heb van de week een data switch gekocht maar nu is hij kapot denk ik maar ik weet het niet zeker. Dus ik zoek ff een tip of een antwoord of ik het wel goed gedaan heb. Ik heb al verschillende dingen geprobeert, maar het lukt me maar niet. Om nu niet voor paal te staan als ik hem terugstuur wil ik ff het een en ander verifiëren. Hoe sluit ik zo een ding aan? Het is een 4 poorts data switch. Er zit een in en output poort op met een aansluiting voor monitor muis en keyboard. Op die poorten heb ik de monitor kabel en de muis en keyboardkabel zitten die van uit mijn eigen pc komen. Dan heb ik op stand a een monitor staan en een muis en een keyboard en op stand B C en D hetzelfde. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar dat het werkt. Soms heb ik als ik overschakel geen beeld en soms wel en soms heb ik wel een toetsenboard en muis en soms niet? Wat doe ik fout? Alles is nieuw gekocht en komt recht uit de verpakking…

mzzl Dunedaïn

Over wat voor type data switch hebben we het hier? Zo eentje om meerdere toetsenborden/muizen/monitoren aan 1 pc te hangen? Of zo eentje die meerdere PCs op 1 toetsenbord/muis/monitor laat werken?

Ik kan 4 pc’s aan 1 muis en toetsenbord en monitor hangen

mzzl Dunedaïn

NJa dan moet het vrij simpel zijn. Hang je monitor, ttb en muis aan de poort voor deze apparaten en lus met de meegeleverde verleng/doorluskabels iedere PC aan een eigen poort (wederom monitor, ttb en muis).

Worden en toevallig drivers meegeleverd? Ik heb eens een KVM setje hier gehad wat drivers nodig bleek te hebben. Zo ja, installeer deze :wink:

Hai,

ja dat dacht ik ook al maar er hoeven geen drivers geïnstalleerd te worden en toch werkt het niet optimaal dus ik denk dat ik ff mailtje ga sturen. tnx for the reply

mzzl Dunedaïn