Data herstellen

ik heb laatst mijn c:\ partitie weer terug gezet naar fat32 (was eerst ntfs)
kan ik nu ook nog data herstellen van deze schijf?

euh , heb je 'm geconverteerd of heb je gewoon de oude ge-nuke-d en een nieuwe gemaakt ?

Theoretisch kun je alle clusters die niet overschreven zijn terughalen…

ik heb dus tijdens de win2k setup gewoon opgegeven dat ik mijn c:\ partitie wil formateren naar fat32, hiervoor moest ik de ntfs partitie dus verwijderen om daarna weer een fat32 partitie te maken.
:confused:

je zegt het zelf al… je hebt hem geformatteerd = volgens ikke niet meer mogelijk of zit ik er nu naast DN?

Originally posted by eMiNeM
je zegt het zelf al… je hebt hem geformatteerd = volgens ikke niet meer mogelijk of zit ik er nu naast DN?
Je kan je data (Gedeeltelijk) alleen nog terug krijgen bij een gespecialeerd bedrijf. Als je zelf die tools heb kan je het ook maar is wel een tijdrovend karwei. :bigsmile:

ok bedankt dan weet ik genoeg

Kijk eens met “Tiramisu”… Overigens Partition Magic had je drive kunnen converteren van NTFS naar FAT32, maarjah… da’s nu te laat…:stuck_out_tongue:

Probeer eens “getdataback”. Goed tooltje hiervoor…

Is het niet zo dat de bitjes die overschreven zijn niet meer terug te halen zijn? Dus alleen de ruimte die eerst wèl gebruikt werd en nu niet meer.
Lijkt me niet dat ergens opgeslagen wordt hoe welk bitje OOIT gestaan heeft. :smiley:

Volgens de NSA is een bit pas echt niet meer terug te halen als het 7 keer overschreven is… Zoek maar eens op file-shredding programma’s. Daar kun je dan vast ook uitleg over dit fenomeen vinden.

ok bedankt jongens ,
wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Bedankt vaoor alles:bigsmile:

Robert

Originally posted by robertfolkers
[B]ok bedankt jongens ,
wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Bedankt vaoor alles:bigsmile:

Robert [/B]

[offtopic]
Een thread hoeft pas gesloten te worden als er een regel overtreden is oid.
Wat nou als iemand anders tòch nog wat te melden heeft over dit onderwerp, dan zou hij/zij het niet kunnen posten omdat de thread gesloten is. :wink:

[/offtopic]

sorry:bigsmile: :cop: