Dat noemen ze voetbal

vbimport

Ook zo genoten van het voetbal. Wat een stel mietjes zeg. Worden zo duur betaald en dan kunnen ze nog niet voetballen. Ik denk dat ik me maar aanmeldt bij hun. Voor de guldens wil ik wel in het veld staan. Ik vond het heel jammer dat ze niet verloren met 6-0. De heer heeft hun bijgestaan. AMEN. Dit houden ze niet lang vol. De kwart finale zullen ze niet halen.. Zo dat moest ik even kwijt. Wat is jullie mening.......

Over welke wedstrijd heb je het ?
1 pils voor de scheids

Ik bedoel ons eigen ORANJE team.

Niet zeiken GapGap, het was inderdaad waardeloos en we hadden veel geluk, maar als (met de nadruk op als) we straks met de beker staan dan feest jij net zo hard.

Hetzelfe geld voor mij maar:

100% Oranje
100% Anti-Rijkaard

We zullen zien…

Welkom…
In het grote hol van het kleine leeuwtje.

• Wat er ook gebeurt, wij staan achter Oranje!

Ik sta 100% achter ons Nederlands team!! Het was een slechte wedstrijd vooral de 2de helft maar dat kan elk team wel eens overkomen. Het zal vanaf nu zekers wel beter gaan. Die penalty was overigens wel terecht!

Burnfreak

hehe, ik sta achter Belgie =LOL

Ik ben wel blij dat we gewonnen hebben…
Het enige positieve is dat het gewoon niet slechter kan
En die RIJKAARD mogen ze van mij ritueel verbranden…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by YYN[NL]:

Welkom…
In het grote hol van het kleine leeuwtje.<HR></BLOCKQUOTE>

Tjah, wat niet rekt, scheurt wel !

[This message has been edited by User (edited 12 June 2000).]

Wel ik ben niet zo fanatiek in dat voetbal wereld, maar ik vond die penalty 1 van de aller onterechtse penalties ooit die ik heb gezien.
Die de boer moet maar beter gaan trainen met die achterwaarste kick i.p.v. een penalty kado te krijgen.