Dat krijg je als je vreemdgaat

vbimport

Cut en paste van Fok:

Een man die op World Trade Center werkte ging op de dag van de ramp naar zijn werkt toe, althans dat dacht zijn echtgenote. In plaats van naar zijn werk te gaan ging de man naar zijn geheime minnares. De man die in een "gezellige" situatie was beland had zijn telefoon uitgedaan en uiteraard ook de tv.

Rond 11 uur lokale tijd deed de man zijn telefoon weer aan (nog niet wetende wat er al gebeurt was), meteen ging zijn telefoon gelijk. Aan de andere kant van de lijn hoorde hij zijn vrouw roepen : Waar ben je?" waarop de man zei : "Hoe bedoel je waar ben je? Ik ben gewoon op kantoor natuurlijk!"

De man en de vrouw zijn nu gescheiden.

Tja... :wink:

haha, hij’s leuk jah

dat meld hetzelfde eigenlijk :slight_smile:

ROTFLMAO :smiley: :smiley:

nou als ik die man was, zou ik wel blij zijn… hij leeft tenminste nog.

Die vrouw zou die andere vrouw dankbaar moeten zijn dat zij haar man kon verleiden zodat die man nog leeft.

die man had misschien iets minder bot kunnen reageren. want lasj e vrouw histerisch belt of je OK bent…

maargoed dat is achteraf gepraat.

Ik hoorde het al op de radio ook jah! :wink: Bij 538, maar die gasten kunnen overal een discussie over beginnen! pffff! :stuck_out_tongue:

cool geen goed speurwerk gedaan :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :cop: