Dat ik het zrlf niet goed weet

vbimport

maar ik weet wel dat ik zeker genoeg op heb en beter m’n bed in zou kruipen ipv hie r wat te zetten dat’k straks al niet meer weeet. Maar wie weet dat er onder jullie nog zijn die hier op een gelijkaaridg momnent nog geraken en in vage toestand wat achterlaten waar ze zichh later dieep over schamen. ALs de thread ondertussen niet gewist is

Hoe dan ook, ik was daarnat zo blij als een kind datkk m’n toegangsbadgfe van m’n werk zag liggen. Ik was er van overtuigdf dat ik ze onderweg had laten vallme,n en morgenvroehg dat in weet ik welke toestand mpocht gan uitleggen. Maaer ik kadn dus in alle kalmte gaan slapen nu.

een fijn weekend aaan jullie allemala en slapwel!

Amai se
ge he’t goe uwe best gedoan zenne…

da wor morguh een harde hop se… :wink:

Dit gaat pijn doen als je wakker wordt. :iagree: :stuck_out_tongue:

Niet als je een Belg bent :smiley:

Ook als je Belg bent, alleen heb je dat wat later door. :stuck_out_tongue:

FOK man euh heb ik dit echt getypt? :confused:
Dat schamen klopt wel, maar da’s veruit het enige zinnige dat erin staat :o

Qua recuperatie ging het wel razendsnel; om 7 gedoesjt en ondertussen toch een 3 uur aan het werk. Een beetje dof gevoel in m’n kop en een raar gevoel in m’n maag maar ik denk dat het middageten zometeen wel goed zal doen.
Ik weet nog dat ik m’n pc had laten aanstaan voor ik vertrok, maar dat ik er nadien nog mee bezig ben geweest en hier een thread gestart heb, is mij compleet ontgaan :eek:

[Hans Teeuwen mode]
En zo eerlijk ook he!
[Hans Teeuwen mode]

Hahaha grappig :slight_smile:

Deze gaat in het archief :smiley:

Altijd leuk die spontane posts! :smiley:

Kan misschien wel wat oude #cdfreaks logs posten die diep in de nacht gecreërd zijn a long time ago. (alsof ik die allemaal bewaar ofzo… uitgeprint en wel in mappen in de kast… tuurlijk)

(ik = off)

Nou kom maar op met die zooi. :stuck_out_tongue:

Heb nog een RAR file met een zooi oude logs…toch wel 30+ MB kan ik je vertellen…