DAS PAS een FREAK!

vbimport

http://home2.pi.be/yvesg/

klik op casemod

en neus es rond…

scarey he¿

of juist COOL ??

Ik vind het wel kewl… maar het is geen freak aangezien hij maar 1 CD Drive in zijn comp heeft… :slight_smile:

Vind het niet echt dat je zegt van hier droom ik nou ook van! :stuck_out_tongue:
Casemodden vind ik zowiezo beetje overdreven, hij kan beter geld steken in snellere onderdelen! LOL! :cool:

Best stoere casemod, maar verf dan ook meteen de hele voorkant zwart enne…wordt het nie eens tijd voor een nieuwe monitor…ziet er uit alsof ie uit de middleages komt :wink: :stuck_out_tongue:

kwa airflow volgens mij wel een toppertje trouwes met die rounded cables!

Leuk dat dit ter sprake komt mijn neefje is bezig met zijn pc om te bouwen naar zulk ding als daar beschreven staat als hij af is zet ik ff een fotootje ervan bij deze topic

Originally posted by RaSta
Leuk dat dit ter sprake komt mijn neefje is bezig met zijn pc om te bouwen naar zulk ding als daar beschreven staat als hij af is zet ik ff een fotootje ervan bij deze topic

kewl…vink altijd wel fun om te zien. Denk niet dat ik het zelf snel zou doen…misschien met een cheapass kast op een dag dat je denkt…damn ik heb nu eg helemaaaaaal nix te doen…(ik nooit dus) laat ik es me case gaan modden!

Als je trouwes nog meer casemods wil zien moet je op het forum van tweakers zijn! echt nie normaal wat je afentoe ziet langskomen daar…heheheh :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Als je trouwes nog meer casemods wil zien moet je op het forum van tweakers zijn!

Over het algemeen probeer ik dat forum te mijden! Daar zie je veel te vaak gasten die onrust stoken en crap posten om aan posts te komen! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Over het algemeen probeer ik dat forum te mijden! Daar zie je veel te vaak gasten die onrust stoken en crap posten om aan posts te komen! :stuck_out_tongue:

Als dat alles was wat daar mis is…

Maareuh een casemod kan ook wel heel erg leuk zijn. Hmzzzzz na een jaar of 15 ben ik toch wel weer uitgekeken op die beige kasten… dus waarom verven we dat ding niet blauw ofzow (ben ik momenteel over aan het denken…)…

hier moet je eens naar kijken

http://www.icscomputers.be

het staat onder “specials”

Alhoewel ik een teringhekel heb aan webpages met pop ups bent ik maar eens gaan rondneuzen.

Best wel aardige website , alhoewel hij al het blauw gewoon 1 kleur blauw had moeten nemen , dan zag het er veel beter uit.

Leuke kast , beetje veel werk , ik snap die neon verlichting nu niet helemaal , lijkt me na een tijdje nogal saai worden , maar ja , je ziet ook gasten met zo’n neonring onder de auto dus het zal wel een trend zijn :slight_smile:

Ik heb niet zo heel veel werk in mijn eigen kast gestopt. Het is een oude AT 19" serverkast ; Een Siemens SICOMP PC 32-20 (3 x 5.25" passen er horizontaal in). Ik heb hieruit de achterkant moeten meppen (letterlijk met een hamer) en door een vriend van me de ATX mal laten monteren , hier rust heb hele zaakje op. Wat wel leuk is , is dat de kast als een motorkap openkan en je gelijk toegang hebt tot alle binnenwerk. En redelijk handig draagbaar door twee grote beugels aan de voorkant. Vrij stevig ook :slight_smile: alleen ziet ie er een beetje lomp uit.

gewoon iemand met VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL teveel vrije tijd en geld