Dartpijlen

Sinds 2 weken is het “regel” om op vrijdag-avond ff te gaan darten in een cafeetje.
Nu gebruiken we nog de “huispijlen”, maar die deugen natuurlijk niet.
En ben ik van plan om eigen pijlen te kopen, maar waar moet je op letten?

Eigenlijk zou ik een mailtje naar Raymond moeten sturen, maar ik heb zijn mail adres niet, en ik dacht dat hier wel g0zers zijn die in het echt, of virtueel, wel es een pijltje hebben gegooid. :slight_smile:

Even vooraf, ik dart niet en vind er ook geen zak aan, maar ik weet het volgende.
In Utrecht zit een zaakje “House of special sports”. Hier weten ze super veel van darten enzo. Als je daar een setje pijlen haalt dan gaan ze eerst kijken welke het beste bij je past. Dus gewicht bepalen enzo. Dan ga je dus gewoon gooien om te testen. Het wordt dus eigenlijk op maat geleverd. :slight_smile:
Er zijn vast nog meer van zulke zaakjes, maar verder weet ik er geen.

In Helmond is er ook een goede zaak, je kunt er ook online bestellen!
Hier heb ik mijn dartpijlen en dartbord gekocht. Maar ja, voor mij is het makkelijker, want ik woon er niet zo ver vanaf!

ik heb een vraagje.
die dartpijltjes zijn die bedeold om mee op een dartbord te gooien?
of zijn ze bedoeld om minder geliefde cafegangers (mensen gelijk mij die er voor zorgen dat het bier op is) te elimineren ?

groetjes van martijn

Over het algemeen zijn dartpijltjes multifunctioneel! :wink:

hmmm hangt er vanaf wookie
de dartpijltjes met plastick puntje zijn niet geschikt om andere mensen mee te elimineren

Kwestie van harder gooien! :iagree: :wink: