DanceValley 2001

vbimport

Zaterdag is het zover! Dan kan je van 10.00u tot 0.00u genieten van DanceValley!!!
Als je een beetje van muziek houdt is er voor ieder wel een stijl te vinden daar! (voornamelijk soorten housemuziek dan hè!)

Ik ben nu bezig met samenstellen van de lineups om zo weinig mogelijk te gaan missen. Er zijn nm zoveel podiums/tenten waar goede DJ’s tegelijk gaan draaien dat er keuzes gemaakt moeten worden! :wink:

Maar 1 ding is zeker, het wordt SUPER! :cool:
Weersvoorspelling is zonnig met kans op een klein buitje! Ach ja, ze hebben ook tenten waar de 80.000 bezoekers dan kunnen gaan schuilen! LOL! :stuck_out_tongue:

80.000 ja, waar ik er 1 van ben! Wie gaat er nog meer?!

Originally posted by Wookie
[B]Zaterdag is het zover! Dan kan je van 10.00u tot 0.00u genieten van DanceValley!!!
Als je een beetje van muziek houdt is er voor ieder wel een stijl te vinden daar! (voornamelijk soorten housemuziek dan hè!)

Ik ben nu bezig met samenstellen van de lineups om zo weinig mogelijk te gaan missen. Er zijn nm zoveel podiums/tenten waar goede DJ’s tegelijk gaan draaien dat er keuzes gemaakt moeten worden! :wink:

Maar 1 ding is zeker, het wordt SUPER! :cool:
Weersvoorspelling is zonnig met kans op een klein buitje! Ach ja, ze hebben ook tenten waar de 80.000 bezoekers dan kunnen gaan schuilen! LOL! :stuck_out_tongue:

80.000 ja, waar ik er 1 van ben! Wie gaat er nog meer?! [/B]

helaas gaat ik niet…wilde eigenlijk ook naar de Love-parade…denk volgend jaar echt wel…–>800.000 pplz nog ietsjes meer…

vriend van me neemt trouwes zen digital cam mee naar DanceValley en gaat filmpies maken in iedere tent…hij zet de filmpies daarna op stijn.com

ben benieuwd! :stuck_out_tongue:

Jammers Hoofdloos! Voor jou dan! :wink:

Wij gaan dit keer denk ik record aantal pix schieten! Uiteraard komen die allemaal online te staan hè! Duh! :stuck_out_tongue:

Heb d’r echt zin in man! :cool:

(bij de weg, zit je elke keer te wachten tot er een nieuwe topic geplaatst wordt ofzo?! Of hebbie gewoon weer geen KUT te doen daaro?)

Hahahaaaaaaa eindelijk weer. Hé Wookie we moeten nog ff wat afspreken hierover hè :wink:

argh
altijd hetzelfde gezeik
ga ik niet gaat de rest wel :slight_smile:

maaruh…gaat de partyganger ook naar TE? :slight_smile:
daar ben ik vast ook wel aanwezig :slight_smile:

ik ga dus ook lekker is mijn eerste keer lijkt mij vet gaaf we gaan in totaal met tien man of meer denk meer

maar wij gan wel vroeg weg ik denk een uur of acht kunnen we zeker pakeeren op het feest terein anders moet je verschijn lijk ergens anders pakeeren :cool:

Originally posted by cartman_cdz
[B]argh
altijd hetzelfde gezeik
ga ik niet gaat de rest wel :slight_smile:

daar ben ik vast ook wel aanwezig :slight_smile: [/B]

en wanneer is de volgende TE ook alweer?

Originally posted by Wookie
[B]Jammers Hoofdloos! Voor jou dan! :wink:

Wij gaan dit keer denk ik record aantal pix schieten! Uiteraard komen die allemaal online te staan hè! Duh! :stuck_out_tongue:

Heb d’r echt zin in man! :cool:

(bij de weg, zit je elke keer te wachten tot er een nieuwe topic geplaatst wordt ofzo?! Of hebbie gewoon weer geen KUT te doen daaro?) [/B]

ja zeker jammer
enne ja…ik was me vandaag aant vervelen…maar ik denk dat ik vandaag maar es vroeg ga slapen…

nog 1 keer ff wat zeggen: MXSTREAM ROELZZZ!!! :cool: :cool:

Originally posted by cartman_cdz
daar ben ik vast ook wel aanwezig :slight_smile:

Yep! De mensen van Partygangers.nl schijnen ook weer aanwezig te zijn! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
nog 1 keer ff wat zeggen: MXSTREAM ROELZZZ!!! :cool: :cool:

Ja, wrijf ut er nog ff wat verder in! :frowning:

Veel kleiner maar zeker even leuk :slight_smile:

www.osschotsefeesten.be

Jaaaaaaa dat wordt weer genieten morgen :wink: :slight_smile: :smiley:

For all the party-people inside remember : They supply the sound if You supply the energy !

Mensen, uiteraard wil ik niks missen dus heb voor mezelf even een line-up samen gesteld zodat ik pcies weet wanneer wie waar draait en wat ik niet mag missen.
Dit alles staat op een Excel sheet dat precies uit te printen is op 1 A4-tje. Heb alleen de stages die het meest van belang zijn erop gezet. Als bonus staat op het 2e sheet de Map van DV! Ook die past precies op 1 A4-tje. Dus kan je die a/d achterkant afdrukken van de line-ups!! :wink:

Heb dit ff online gezet, voor het geval dat mensen hierin geïnteresseerd zouden zijn!

Je kan het hier neerladen!

Legenda:

Links de tijden per half uur met daarachter de DJ die dan draait en in/op welke tent/stage. De grijs gedrukte zijn degenen die je echt niet mag missen en degenen met een * erachter dat zijn live optredens.

Dit wordt echt wel weer een superfeest en zelfs het weer laat ons waarschijnlijk niet in de steek; het wordt lekker weer met een temp van 22°C… heb ik ergens gelezen.