Daar zat ik dan in mijn eentje te gamen, GVD!

vbimport

Ik had afgelopen zaterdag mijn Pctje bij een vriend van mij die kabel heeft geinstalleerd en was klaar om een paar mensen van CDFreaks af te knallen, ligt CDfreaks eruit!!!
Ik had geen icq-nummers, mailadressen of niks, dus heb maar anoniem gespeeld. Laten we het zondag a.s. nog maar eens proberen, wat jij Redneck?

tsss geen ICQ nrs, moest je me nr opgeschreven hebben als ik het zei had je dat nu niet gehad

stond er 3x of meer dat je het moest notere

we hebbe gefragged lekker hehe, TFC enzo, ging wel goed, sommige moete nog wel wat meer game

Ik heb ook een keer TFC gespeeld ( Jajajaja ) en moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo’n ster in was… Maar wel lachen , ik was de hele tijd zo’n kerel met een minigun en dan hele zalen leegpompen… leuk , leuk , leuk

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Redneck:
[b]tsss geen ICQ nrs, moest je me nr opgeschreven hebben als ik het zei had je dat nu niet gehad

stond er 3x of meer dat je het moest notere

we hebbe gefragged lekker hehe, TFC enzo, ging wel goed, sommige moete nog wel wat meer game [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Tja, waarom zou ik al die nummers noteren als ik het gewoon van CDFreaks af halen…
MAAR DE SERVER WAS DOWN!!! ( Ik kon jullie niet vinden tenminste )…

SHIT!!
Ach ja, volgende keer beter (wil ik ook meedoen als fragmeat)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Rage:
Ik had afgelopen zaterdag mijn Pctje bij een vriend van mij die kabel heeft geinstalleerd en was klaar om een paar mensen van CDFreaks af te knallen, ligt CDfreaks eruit!!!
Ik had geen icq-nummers, mailadressen of niks, dus heb maar anoniem gespeeld. Laten we het zondag a.s. nog maar eens proberen, wat jij Redneck?
<HR></BLOCKQUOTE>

Toffe tip:nu en dan een copietje maken van je icq databank helpt wel eens…

bij icq99 : => icq99db
bij icq2000 : => icq2000a

Kun je na een crash o.i.d. terugplaatsen

Bedankt voor de tip, Jezus… Het probleem is echter dat ik thuis uberhaupt geen internet heb ( sta onder curatele ) , dus ik heb dat allemaal nergens opgeslagen…
Dus zo zit dat…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Vinny:
(wil ik ook meedoen als fragmeat)<HR></BLOCKQUOTE>

deed je dan toch ook al?

Morgen spelen we bij iemand anders een gezellige game. Q3 zal het worden of UT.
Misschien DeltaForce. Morgen vanaf 13:00 live. Who wants to die ?

:wink: Ik wil wel dood in UT, als je het lukt… NOT ! Daar komt mijn naampie ook vandaan ;-(

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by wilma:
[b] zal ik dan maar een floppie sponsoren of zet je het liever op 1 cd’tje?

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Doe maar een CD.

Hallo lui…
Hebbe jullie een standaard server ?

Viper®

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

We zijn gaan counter-striken, erg verslavend. Dus nu gaan we een clan starten, nog niks serieus , eerst goed oefenen, en dan… KNALLEN!!!
Wie heeft er hier ervaring met CS?

De nieuwe clan die vandaag gevormd is heet
[DOA] (Death on appointment)

Maingame HL CS !!!

leuk, spelen we wel es tegen elkaar niet tegen CS clan, enkel TFC

gisteren kon ik niet mazter, had war

GA vs CHW

screenie 1 & screenie 2

[This message has been edited by Redneck (edited 10 July 2000).]

He Redneck,

Kunnen we niet jullie officiele oefenclan worden, steken we vast wel wat van op, of spelen jullie geen C.S.?

ow btw, wat heb je al van je Cs clan?

site…
members…

of is het weer één van de vele in de rapte gestichte clans? zoals er al veel gepaseerd zijn

IMPRESSIVE REDNECK

Wacht maar tot we groot en sterk zijn !!!

Als we allemaal kabel hebben kunnen we makkelijker clan-wars uitvechten.

Ik heb er in ieder geval wel heel veel zin in !!!

Elnino, kabel hoeft niet

er zijn er maar 2 bij ons die kabel hebben (ik en star)

btw we spelen geen CS, ik vroeger wel maar ben gestopt aan beta 5 enzo

laatste game was toen ik met LOOS helpte en kon het niet goed meer dan, vond van mezelf dat het niet ging zoals vroeger

We present: Dead On Appointment

Clan leader : [DOA]-Bambix-
[DOA]-GoD- ( aka Rage )
[DOA]-King-
[DOA]-ElNino-

Counterstrike is our game… denken we…
Word in ieder geval superlachen, mocht je zin hebben om een potje te spelen, spreken we wel iets af… leuk leuk leuk