Daar istie dan!

Al die tijd heb je gewacht om eindelijk eens AL je mp3’s op 1 draagbare mp3 speler te droppen. Ik wel tenminste. En nu ga ik hem kopen ook. Zou alleen wel willen weten wat de rest van jullie van dit beest vindt.

Het gaat dus om een mp speler gebasseerd op een harde schijf die je kan verwisselen naar elk formaat die je wil. (en net zo makkelijk te wisselen als het swappen van batterijen uit je walkie talkie :))

http://www.hotmp3gear.com/

Er zijn er 2 die voor mij in aanmerking komen , de Neo en de Archos.

Wat ik dacht; ik bestel de Neo zonder hd (moet uit Canada komen), en koop zelf een HD hier in nl.

Wat dacht u daarvan, is dat een goe plan ?

Euhh… Ja hoor! Ga je gang!

dat ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen, dat ding weegt zonder harde schijf en batterijen al 218g. Dus als je voor die harde schijf nog eens 200g rekent (dan zit ik volgens mij nog erg laag) en je stopt dat ding in je jaszak dan hangt je jas behoorlijk scheef, het ligt er dus maar precies aan wat je ermee wilt.

De neo ziet er wel gaaf uit, ik zou daar voor gaan en dan in nederland effe een flink grote harde schijf er in ketsen.

Western Digital 100GB

'k heb al een discman die mp3’s aankan , en een cdtje kost maar een guldentje…

ik luister toch al die 200 nummers niet af…

en anders stop ik ze thuis in de dvd speler , die kan ook mp3 cd’s aan…

niks geen harddisk nodig , discman en een klein cd mapje…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]'k heb al een discman die mp3’s aankan , en een cdtje kost maar een guldentje…

ik luister toch al die 200 nummers niet af…

en anders stop ik ze thuis in de dvd speler , die kan ook mp3 cd’s aan…

niks geen harddisk nodig , discman en een klein cd mapje… [/B]

heb je helemaal gelijk in, en daar komt nog bij dat die harde schijf in dat ding vast geen lang leven heeft.

Originally posted by xian
[B]

heb je helemaal gelijk in, en daar komt nog bij dat die harde schijf in dat ding vast geen lang leven heeft. [/B]

jawel hoor… dat zijn geen standaardschijfjes wat erin zit (net zoals in een laptop…)…

ennuh mij lijkt met cd ook veel makkelijker dan met hdd… pleur er je laatst gebrande mp3 cd in en spelen maar!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

jawel hoor… dat zijn geen standaardschijfjes wat erin zit (net zoals in een laptop…)…

[/B]

weet ik dat zijn 2,5" schijfjes, maar dacht je dat die zolang meegingen ? een laptop zet je meestal neer tijdens gebruik en dan vallen de schommelingen nog enigzins mee, en tijdens gebruik staat de laptop meestal uit en dus hdd geparkeerd, maar zo`n mp3 geval draag je toch meestal in je binnenzak mee en die krijgt tijdens gebruik over het algemeen dus heel wat meer klappen te verdragen dan een doorsnee laptop.

Originally posted by xian
[B]

weet ik dat zijn 2,5" schijfjes, maar dacht je dat die zolang meegingen ? een laptop zet je meestal neer tijdens gebruik en dan vallen de schommelingen nog enigzins mee, en tijdens gebruik staat de laptop meestal uit en dus hdd geparkeerd, maar zo`n mp3 geval draag je toch meestal in je binnenzak mee en die krijgt tijdens gebruik over het algemeen dus heel wat meer klappen te verdragen dan een doorsnee laptop. [/B]

klopt…maaaaaaaaar… ik d8 dat het ibm was… anyhow er is een hdd producent die heeft een hdd ontwikkelt die beter tegen schokken kan en ook stullen kleiner is dan 2,5"…

Je bedoelt vast de IBM Microdrive! 340MB of 1GB op een schijfje ter grote van een compact flash kaartje. Andere fabrikanten zijn ook al bezig om zulke kaartjes te maken, tot een capaciteit van 5GB!

Voor meer info:

http://www.storage.ibm.com/hdd/micro/index.htm

Oud nieuws.

Kon al een mp3 speler kopen in Dubai vorig jaar met verwisselbare 40 MB schijven.

Prijs toen $ 999,00.

Maar ja 40 mb verwisselbare schijven !!!

Niet veel aan dus