Da Taxman

vbimport

Gellukig het forum is weer terug.
Ik heb het toch wel een beetje gemist moet ik eerlijk zeggen.

EN ik zie dat je moderator bent geworden van dit forum Taxman.

Ik wil je daarmee in ieder geval feliciteren (ik ga er van uit dat je er blij mee bent)
Ik denk ook wel dat je het verdiend hebt,gezien de vele keren dat je iemand geholpen hebt en nog steeds doet.

Zo, na alle ruzies in het verleden en topics die er gesloten werden mag zoiets als dit ook wel eens gezegd worden ja toch ?

Da Tax, ik hoop dat je nooit aan je Tax komt te zitten en nog vele freakers mag helpen !

Groet mu_zik

[This message has been edited by mu_zik (edited 20 July 2000).]

mooi gezegt !!!
ik vind dat ook !
als Da Taxman zich bemoeit krijg je steeds
een perfect antwoord op je vraag !
die kerel weet echt alles !!!
doe zo verder

Wederom voel ik me gevleid door dit soort mooie woorden (hier was al een topic aan gewijd, maar nu de zoekfunctie weg is kan ik daar niet meer naar verwijzen )

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>als Da Taxman zich bemoeit krijg je steeds een perfect antwoord op je vraag !
die kerel weet echt alles !!!<HR></BLOCKQUOTE>
Aardig dat jet het zegt Ken08, maar dat is ook niet waar…ik leer ook iedere dag weer wat nieuws hier.

Dit forum is groot geworden doordat iedereen elkaar helpt en dat moet vooral zo blijven!

Dus in plaats van mij de hemel in te prijzen, verdient iedere (junor)member een compliment, want zonder jullie was er geen forum!

Da_Taxman