Da_Taxman in duitsland!

vbimport

Jullie weten allemaal dat Da_Taxman deze week weg is, hij heeft zelfs nog een keer gepost vanaf zijn locatie in duitsland.

Zie http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=27051 voor zijn posting…

Vandaag kreeg ik een foto van hm doorgestuurd!!! Normaal drinkt tax dus geen alcohol, maarja als je een hele week opgescheept zit met andere tax-freaks en elke avond gaat stappen wil je wel eens van je principes afstappen. Nou naar een paar pilsjes konden ze hm wel afvoeren :slight_smile: Maargoed hij heeft dus kennelijk 'snachts een nieuwe haircut laten zetten…

deze wilde ik julllie toch niet onthouden (alhoewel hij liever niet had dat ik hem openbaar maakte…)

sorry tax!!

cya dit weekend

lol :slight_smile:

M E G A LOL :slight_smile:

lol dit had ik niet van tax verwacht maar het staat hem wel cool!:smiley: CU soon da_taxie

hehehe, LOL :slight_smile:

Die gast is normaal altijd zo serieus …en nu dit ? :):):):slight_smile: LOL

hehehehehe die kerel is cool :slight_smile:
hehehehe
idd zo serieus en nu dit hehehehe :slight_smile: beestig wur :slight_smile:

sorry hoor, ik wil de pret niet drukken, maar dat is een foto van een advertentie.

Heeft een dik half jaar terug ofzo in de intermediair ofzo gestaan :slight_smile:

tis inderdaad wel een coole foto voor Tax

Ik kende hem ook nog van de een of andere ad maarja… hij is LOL!

HAHAHAHA die tax…wie had dat nou van `m gedacht :slight_smile:

Originally posted by DaFox
[B]sorry hoor, ik wil de pret niet drukken, maar dat is een foto van een advertentie.

Heeft een dik half jaar terug ofzo in de intermediair ofzo gestaan :slight_smile:
[/B]

Doe dat dan ook nie! :stuck_out_tongue:
Maar wie denk je dat er toen meegedaan heeft aan die add… dat kan er toch maar 1 wezen!? haha!

LoL

Ik heb zon sticker gehad. en hij is wel gaaf

Mjah, je moet toch wat he om aan de bak te komen :smiley: