CyberCafé in de buurt van Carcassonne Frankrijk

vbimport

Yow, weet er iemand van jullie in de buurt van Carcassonne, en dat ligt dan weer ergens benejen in Frankrijk, een cybercafé? Ik vertrek straks voor drie weken en wil geen hele week verjossen aan het zoeken naar een internet-connectie
thx in advance

In die contreien is nie veel te doen. Die oude stad is wel leuk maar hangt snel de keel uit en ik verwacht daar zeker geen internetcafé. Sorry.

St. Jean de Monts dan? Is ergens bij Nantes (50 km.) dus kan wel in Nantes internetten, maar liever dichterbij :slight_smile: Hebben ze daar in bibliotheken internet? Iemand met ervaring?

De afstand tussen Nantes en Carcasonne zal een 800km zijn (ruwe schatting)…
In Carcasonne zul je niet snel een internetcafe vinden denk ik (ben er 3 jaar terug geweest en het is er dan wel toeristisch maar ook errug oud).
Misschien als je richting kust (Perpignan) gaat dat je daar wat vind. Perpignan zal wel een internet cafe hebben want da’s vrij groot…

Thx DN :slight_smile:
Ik wilde ook geen connectie maken met carcassonne in deze topic, maar meer met internetcafe :stuck_out_tongue:

Ik heb beetje gezocht; www.cybercafe.fr staan er V E E L :slight_smile:

Take a laptop… it’s so easy :cool:

grapjas… …weet je wat dat kost???

grapjas… …weet je wat dat kost???

Niet zo veel hoor als je hem van een “bekende” leent :slight_smile: Dan hoef je alleen nog een goede mobiel te hebben. En de rekening die je later krijgt van je telefoon provider! Kijk ligt dan helemaal aan je zelf. E-mail/inet je veel dan word het wel aardig prijzig
Vraag me af als je boven een bepaald bedrag komt. dat de top manager van de telefoon keten hem persoonlijk langs komt brengen met een glimlach. zou wel een mooie serves zijn :stuck_out_tongue:

Als ik een laptop mee zou nemen dan zou ik nog de hele dag aan het computeren zijn en ik ga op vakantie om weer eens een beetje af te kicken (zit nou wel al de hele week op te laden:p en als ik thuiskom, al is het 3 uur snachts; eerst computeren he :)) maarja; mobiel bellen vanuit France naar Nederland is met mijn Dutchtone abo 2,60 per minuut ofzo :frowning:

We dwalen af van het onderwerp (mijn schuld, sorry:)) dus back 2 Carcassonne :slight_smile: