CuteFTP

Ik zoek een goede serial/crack voor cute ftp 4.2.4 iemand iets?
Heb op cracks.am veel serial generators gevonden maar als ik cuteftp dan opstart krijg ik veel zo’n server did not accept your serial eror!

Need help!

http://astalavista.box.sk

that’ll do …

hee die zoek ik ook maar ik kan hem acht nergens vinden:( :frowning: :frowning:

Er staan genoeg cracks voor cuteftp maar bij mij werken ze niet. :frowning: Kan iemand mij effe een werkende sturen naar pm? Alvast bedankt!!

Kijk eens in het progje Serials2K wat te halen is @ Gulli’s! Ook alle upgrades zijn er te vinden! :slight_smile:

Je moet nooit via Cuteftp een serial ingeven. Cute gaat dan die serial checken met het bekende gevolg. Gebruik een crack. Ik heb er 1 die perfect werkt voor 4.2.3 maar ook voor 4.2.4 geschikt zou zijn. Als jullie hem willen hebben laat het effe weten.

Originally posted by HellRaiser
Je moet nooit via Cuteftp een serial ingeven. Cute gaat dan die serial checken met het bekende gevolg. Gebruik een crack. Ik heb er 1 die perfect werkt voor 4.2.3 maar ook voor 4.2.4 geschikt zou zijn. Als jullie hem willen hebben laat het effe weten.

Wil hem zeker hebben, mail maar naar sorcerer@crazy-byte.com

In je mail.

Found it!

Thnx… Dude!

CuteFTP is in mijn ogen een kut pakket. Ik maak graag gebruik van Mass Downloader of Leech FTP.

cute ftp zuigt echt hard.
Ik gebruik meestal flashfxp of smartftp www.smartftp.com

dit moet iedereen toch eens afhalen

h**p://www.robbo1.pwp.blueyonder.co.uk/serialdownload.html

• de updates natuurlijk

als je het dan nog ni vindt
www.cr*acks.am
altavista.box.sk
etc.

Originally posted by flash-x
cute ftp zuigt echt hard.
Ik gebruik meestal flashfxp of smartftp www.smartftp.com

I know maar ik upload heel erg veel en dan is flashfxp niet zo relaxed en ook chmodden gaat met cuteftp 10x relaxter@!

FlashFXP is nog altijd de beste! :cool:

Ik dacht dat de vraag was wie een ser/crk had voor Cute. Niet wat nu wel het beste pakket is. :wink:

Ik dacht dat de vraag was wie een ser/crk had voor Cute. Niet wat nu wel het beste pakket is. :wink:

heheh…sja van het 1 komt het ander heh…we zijn graag behulpzaam bij het adviseren van een goed download-proggie! :stuck_out_tongue:

Oke,

Maare waarom is Flashfxp beter dan Cute?? (ik ken en gebruik overigens alleen Cute).

[B]Oke,

Maare waarom is Flashfxp beter dan Cute?? (ik ken en gebruik overigens alleen Cute). [/B]

Sja ik denk dat je de pakketten het beste zelf kunt testen en dan zelf ondervinden, maar 1 ding kan ik wel zeggen: Als je het proggie gaat gebruiken om van boards te leechen ed. dan kan het beste FlashFXP hebben omdat daar iig altijd alle dirs te zien zijn en met andere zijn ze soms invisible en dan denk je dus dat een pub leeg is! :eek:

Thanks,

Ik ga hem eens uittesten. Zag trouwens dat de faker ook direct bestandje kan aanmaken voor FXP. Dat vindt ik wel makkelijk.

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Sja ik denk dat je de pakketten het beste zelf kunt testen en dan zelf ondervinden, maar 1 ding kan ik wel zeggen: Als je het proggie gaat gebruiken om van boards te leechen ed. dan kan het beste FlashFXP hebben omdat daar iig altijd alle dirs te zien zijn en met andere zijn ze soms invisible en dan denk je dus dat een pub leeg is! :eek: [/B]

OK, daar gebruik ik flash ook voor, maar ik vind voor het uploaden van website files tog cuteftp wat relaxter!