Custom t-shirtje maken

vbimport

geïnspireerd als ik ben door dat CD-Freaks T-shirt (voor zover je het nog niet hebt gedaan, GET ONE! (or two) )

vraag ik me af of er misschien geen site is waar je custom made kleding (shirtje, truitje) kan laten drukken tegen een NORMALE prijs…

(en het liefst ook een nederlandse site in verband met verzendkosten en al die shit)

dus niet t-shirts.com :wink:

ONE

1. Photoshop
  2. T-Shirt print vellen bestellen bij Opus
  3. Strijken
  4. Voor lul lopen

Goedkoper kan haast niet !

moet je hier eens kijken http://www.relatiegeschenken-cadeaus.nl kan alleen niet per stuk volgens mij :frowning:

en dan zo iets laten drukken :wink: http://borg.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=

voor lul lopen? dacht het niet…

besides, ik heb wel eens van die vellen gekocht (zelfs nog ‘echte’ van Canon…) en die waren volop duur en de kleur verandert ook nog eens ernstig met dat strijken…

of is er inmiddels een doorbraak geweest in prijs/kwaliteit in ‘strijkland’ !?

ONE
ps. DaFox, link anders wel ff naar iets, nu kan ik nog niet zien wat je wil laten zien :wink:

Heb laatst als cadeau vooriemand een T-Shirt geprint middels HP T-Shirt transfers…
De kleuren komen iets lichteruit en ik weet niet hoe ze na een paar wasbeurten zijn, maar het resultaat na strijken was prima…

Je hebt her en der wel van die winkeltjes waar je een foto kunt inleveren die dan op een T-Shirt gedrukt wordt (enkelstuks oplagen), maar de prijs daarvan is inlcusief T-Shirt toch al gauw 25 piek (dus zo duur is het CD Freaks T-Shirt echt niet).

Los T-Shirt kost al gauw 15 piek, T-Shirt transfer ongeveer 3,50 per stuk en dan de inkt van de printer en de moeite om het er goed op te strijken (en maar hopen dat het in een keer lukt)… beste gok is dan zo’n souvenirwinkeltje zoeken of zo… (of een bedrijfje in Textielbedrukking)

oh nee, duur is het cd freaks shirt absoluut niet!

daarom vond ik die reactie op de front page van die ‘bij astalavista is alles beter’ sjaak ook zo kansloos…welcome to the wonderful world of US $$$ :stuck_out_tongue:

maar anyways, ik heb nog van die vellen liggen, so why not give it a try?

(hoe lang moet je ongeveer strijken, cuz I sort of lost de gebruiksaanwijzing…)

ONE

deze dan op goed geluk :slight_smile:

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]oh nee, duur is het cd freaks shirt absoluut niet!

daarom vond ik die reactie op de front page van die ‘bij astalavista is alles beter’ sjaak ook zo kansloos…welcome to the wonderful world of US $$$ :stuck_out_tongue:
[/b]
Hier heb ik dus ook op gereageerd, die zielepiet :wink:

[b]maar anyways, ik heb nog van die vellen liggen, so why not give it a try?

(hoe lang moet je ongeveer strijken, cuz I sort of lost de gebruiksaanwijzing…)

ONE [/B]

(knip eerst de niet gebruikte delen (beetje ruim) weg)
Je moet aan de randen beginnen met het brede deel van het strijkijzer. Licht op en neer bewegend en ongeveer een minuut per deel. Blijf lichtjes bewegen met het strijkijzer om te voorkomen dat er iets aanbrandt. Je moet ook hard drukken.

Aanbevolen:
Harde (houten) tafel,
Kussensloop erop (dat glad gestrken is zodat er geen rimpels zijn)
En dan het T-shirt er vlak opleggen.

Doe ongeveer een minuut of 5 over het erop strijken en zorg dat je het gehele oppervlak goed gestreken hebt zodat er geen loszittende delen zijn. Voor je het afdekvel eraf haalt moet het geheel eerst goed afgekoeld zijn. Begin in een hoek en pel voorzichtig de bovenlaag eraf (als een sticker), als er iets gaat scheuren, begin dan opnieuw in een andere hoek…

Dit is wat ik me zo’n beetje kan herinneren uit mijn hoofd.

een handige jongen borduurt toch zelf kunstwerkje?

nou, ik kan ze altijd wel goedkoop laten drukken door een vriend van mij :wink:

Laten drukken zal misschien het beste zijn want zie je alle CdFreakers al staan strijken :slight_smile:

Dat zou me wel het zicht geven. Als iedereen dan nog die T-shirt aandoet, dan zien we direct wie er allemaal een member is :wink:

Wat een gedoe!
Ga met je print naar een goeie copieerboer en ze maken er een t-shirt van voor maar 25 piek (inclusief wit t-shirt)

Heb gisteren alleen de (32 jaar oude) strijkplank van mijn moeder gemold met het strijken van een officieus CD Freaks T-shirt…

Vandaar mijn eerdere advies om het op een tafel te doen, die zijn wat steviger :wink:

[B]geïnspireerd als ik ben door dat CD-Freaks T-shirt (voor zover je het nog niet hebt gedaan, GET ONE! (or two) )

vraag ik me af of er misschien geen site is waar je custom made kleding (shirtje, truitje) kan laten drukken tegen een NORMALE prijs…

(en het liefst ook een nederlandse site in verband met verzendkosten en al die shit)

dus niet t-shirts.com :wink:

ONE [/B]

!!! www.shirtshop.nl !!!

Originally posted by djrolo
[B]

!!! www.shirtshop.nl !!! [/B]

en de ballon gaat deze keer naar…djrolo!

(eerste shirts zijn al besteld!)

and for those of y’all still sayin dat het cd freaks shirt duur is…check the above, dan zul je zien hoe ‘normaal’ geprijsd dit ‘meesterwerkje’ eigenlijk is!

ONE

Euj djrolo of [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]

dat shirtshop.nl…bevalt dat het een beetje? Die t-shirt designer werkt erg tof maar hoe is de kwaliteit van de opdruk?!

thnx

to be honest

heb nog geen idee

die topic over ‘gifje naar fontje’ (zie elders deze page) heb ik geopend om mijn shirt te kunnen laten drukken!

je moet je afbeelding in gevectoriseerd eps formaat (of vergelijkbaar formaat) aanleveren

weet je niet wat bovenstaande betekent, vergeet je shirtje dan maar want dan komt het NIET goed!

dus info over de kwaliteit van shirtshop heb ik nog niet, over de service ben ik echter zeer te spreken (ze willen je graag helpen!)

much respect dus

ONE

sjah…vectoren naar druk wordt toch altijd mooier/scherper dan een bmp of jpg naar druk.

maareuh…als je je shirts hebt…kun je me ff laten weten of de kwaliteit van de opdruk een beetje ok is?

thnx

[B]voor lul lopen? dacht het niet…

[/B]

Ik denk dat ie meer doelt op dat ie die opdruk zoals die is met vellen lelijk vind…

ehm ja, ik geloof ik dat ik dat stiekem ook bedoelde :wink:

niet om het 1 of ander maar ehm, is deze topic niet way old?

ik bedoel, ik kan me nauwelijks herinneren dat ik dat gezegd heb, dus heeft het weinig zin om daar nog op te reageren!

vind het wel lachen overigens, want ondertussen heb ik nog steeds geen custom made shirt en komt het strijkijzer verhaal angstig dichtbij :wink:

ONE