Crossfade nero 7 premium

Ik weet het, Ik weet het… Het IS al eerder benoemd maar, ik zit nog altijd het probleem CROSSFADE BRANDEN (format MP3) dat je crossfade kan branden bij format WAV(E) is bij iedereen inmiddels bekend… Maar ik kan nergens vinden bij nero 7 premium OF nero 6 de crossfade functie bij MP3. Iedereen zegt dat je de trakc gemakkelijk kunt selecteren om vervolgens op eigenschappen verder te gaan door de pauze korter te maken. HET PROBLEEM: ik kan allees maar de prioriteit veranderen en enkele gegevens van de geselcteerde nummers zien, dus WIE O WIE helpt!!! Anders mail me, met een goeie uitleg (woujo87@hotmail.com)
Dank u…!

zoekt en gij zult vinden:
http://www.google.nl/search?q=crossfade+mp3+nero&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official

Juist, er wordt weergegeven:

More or less. For example, using Winamp, one could load it up with the
desired songs, set a crossfading output plugin active, set an MP3 output
encoder active (you’d need a “stacker” to use two output plugins
simultaneously) then “play” the lot.

You’d wind up with a newly encoded and cross faded set of MP3s.
Obviously, you’d have to burn them in the same order as they were in the
playlist and to do that you would have had to preface each MP3 with the
proper sequential number.

Because MP3s work with “frames” there may be a split second of silence
at beginning or end of one. Which is why I said “more or less”.
Shouldn’t be at all noticeable, though, not being crossfaded…

ZO, dat is dat… en ik ben niet goed in engels, nogmaals ik had het niet geplaatst als ik wist dat het makkelijk was…:frowning: zou je me NOG een keer willen uitleggen wat hierboven staat?
Dank je:)

Nog 48 hits over in het Nederlands: http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=crossfade+mp3+nero&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl

Ik converteer mp3 altijd eerst naar wav, voordat ik de CD brand. Ook een mogelijkheid. :slight_smile:

om vervolgens weer terug te converteren naar MP3? dat is namelijk de bedoeling, dat ik meer nummer op een cd kwijt kan EN crossfade aan kan hebben staan :slight_smile:
Wouter

Dan denk ik niet dat dit zal lukken. Een mp3-CD is nl. een Data-CD waarop de mp3-bestanden als eender welke andere computerbestanden gebrand worden. Het crossfaden van mp3’s gebeurt normaal door de (software-)speler. Anders moet je één groot mp3 bestand maken met alle nummers en crossfading daarin verwerkt (maar dan kan je de nummers niet meer afzonderlijk selecteren bij het beluisteren). Alhoewel, je weet maar nooit wat er alles kan - ik heb al die Google links niet doorgenomen. :slight_smile: