Creditcard

vbimport

hoi,
ik heb wat creditcard gegevens waarmee je spullen op het internet kan bestellen, of abonnementen kan afsluiten, mail me op dijkstra20@hotmail voor de nummers

Lijkt me niet verstandig

Volgende keer dat jij wat post doe je het van uit de bak

echt slim!!!
trouwens ik weet niet of je de expired datums er ook bij hebt want die heb je ook altijd nodig…

maar je wordt toch gelijk opgepakt door de fbi als ze er achter komen en dat komen ze…

Heel slim ja…

Ik vind dit soort dingen laag bij de grond en eigenlijk ook een beetje(HEEL ERG) aso,dat je cd’s copieerd en verkoopt,waarmee je alleen bedrijven mee benadeeld vind ik niet erg.
Maar dat je van particulieren jat vind ik erg beneden alle peil.

dijkstra je zou een goede advocaat zijn

guus flater

Misschien wel handig als ge in den bak zit, dan kun je in een eerste klas restaurant gaan eten.

Zeg daar is toch geen nummer van mij bij hé ?

lacala

eej dijkstra

is dat niet toevallig die van bill gates, dan wil ik het risico wel nemen!

tegenwoordig heb je de Geldig Tot datum nodig en je postcode soms ook je geboorte datum.

Ik kan het weten ik bestel heel vaak dingen
online.

BaDtObONE

U speelt met vuur! (om ff in de Belgische sfeer te blijven NO OFFENSE!)
Greetz…

I’m back and bad as shit!

zeg jochie bewaren die creditcard,je kan er de deur van je cel misschien met open prutsen.hoe kan je zo stom zijn zo iets te lanceren.
greetz

Misschien vind hij het leuk om wat te lezen te hebben…

Als mijn cc misbruikt is dan ken ik in ieder geval één bekende waar ze eens even poolshoogte moeten gaan nemen ! :hat
http://pub10.ezboard.com/bclubhansvanoers.html

heb na 30 mails naar deze persoon. antwoord gekregen. hoop hete lucht. niet dat ik die nummers wou, ik wou even weten of de mijne ertussen zat