Creative 5x dvd

vbimport

ik heb een probleem met de snelheid als ik een extract van een cd doe gaat dit bijna nooit aan +5x ( voor normale lezers ) maar mijn dvdlezer kan 32x halen … HELP

ik zit er al lang mee maar ben tot nu toe te lui geweest om het te vragen . hope u’ll answer

DVD spelers zijn niet erg geschikt voor Digital Audio Extraction…

32x is de maximale snelheid die gehaald kan worden voor audio, DAE (Digital Audio Extraction) is vele malen lager bij IDE DVD spelers…

Je zou nog DMA settings kunnen proberen, maar ik vrees dat dit weinig uithaalt

maar dit is al vaker behandeld…maar ja de zoekfunctie is niet optimaal nu

Klopt! Er zwerft zelfs een lijst ergens @ Inet waarop je kan zien welke driver het snelst/langzaamst DAE uitvoert!

Originally posted by Wookie
Klopt! Er zwerft zelfs een lijst ergens @ Inet waarop je kan zien welke driver het snelst/langzaamst DAE uitvoert!

o.a. www.cdspeed2000.com onder DAE…
snelste DVD-ROM volgens die site is de Liteon LTD163 met een audio-extractiesnelheid van (schrik niet!) 37.2X!!! En dat voor een ATAPI/IDE interface!

Originally posted by Crazy Bob
[B]

o.a. www.cdspeed2000.com onder DAE…
snelste DVD-ROM volgens die site is de Liteon LTD163 met een audio-extractiesnelheid van (schrik niet!) 37.2X!!! En dat voor een ATAPI/IDE interface! [/B]

Die snelheden zijn op zich allemaal wel leuk enzow, maar hoe is de rip-kwaliteit hiervan dan…?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Die snelheden zijn op zich allemaal wel leuk enzow, maar hoe is de rip-kwaliteit hiervan dan…? [/B]

Dat staat erachter! :wink:

Dit was idd de lijst die ik bedoelde!