Crash internet explorer W2k

Als Internet Explorer crasht onder W2k dan crashen (meestal) meteen alle vensters… :mad: Zou liever zien dat maar 1 instantie crasht en dat de rest blijft doordraaien. Kan ik W2k of Internet Explorer ergens configureren zodat iedere nieuwe instantie in een nieuw proces gaat draaien?

:smiley:

Het is heel wisselend.
Maar bij mij wil het wel eens helpen om in plaats van met CTRL+N een nieuw venster te openen, MSIE op te starten via een snelkoppeling.

Garandeer niets, maar soms blijven er bij mij nog wel eens MSIE windows open staan terwijl er een paar crashen…

hmmm… bedankt voor de info! Je hebt gelijk, dat klikken op een snelkoppeling zorgt ervoor dat je venster in een nieuw proces wordt geopend. Een nieuw venster met <ctrl-n> of ‘target=_blank’ wordt idd onder hetzelfde proces geopend…

Iemand nog suggestie hoe ik dit laatste zou kunnen beinvloeden?

Originally posted by Upp3rd0G

Iemand nog suggestie hoe ik dit laatste zou kunnen beinvloeden?

De link aanklikken met de shift-toets ingedrukt ???

nope… een nieuw venster openen door een link aan te klikken met <shift> ingedrukt zorgt ervoor dat het nieuwe Internet Explorer venster onder hetzelfde proces wordt geopend.

Tis wat omslachtig, maar copy shortcut, start nieuwe MSIE en dan paste link in adresbalk…

Met TweakUI of X-Setup kun je instellen dat (Internet) Explorer windows in afzonderlijke processen moeten gaan lopen.

Originally posted by Mr. Belvedere
Met TweakUI of X-Setup kun je instellen dat (Internet) Explorer windows in afzonderlijke processen moeten gaan lopen.

Hmmm… net getest, maar het geldt toch echt alleen voor de Explorer (shell) en niet voor de Internet Explorer… :frowning:

Maar… :slight_smile: wat ik wel tegen kwam, de oplossing voor dit probleem:

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=37676