Crack!

vbimport

!

Thx 4 tha info Esdee :stuck_out_tongue:

En waar is die ‘ongeveer’ te vinden?! :stuck_out_tongue:

hoi,

waar is de link . Kun je 1 PM over de URL naar me toe sturen ofzo ??? Alvast bedankt.

Wil je een link zetten naar een webpage ofzo? (dat mag toch volgens de cdfreaks rulez? :)) of PM me :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Wil je een link zetten naar een webpage ofzo? (dat mag toch volgens de cdfreaks rulez? :)) of PM me :slight_smile:

Ja, dat is toegestaan! :wink:

Originally posted by Wookie

Ja, dat is toegestaan! :wink:

haha alleen omdat jij er dan ook wat aan hebt zeker! :wink: :stuck_out_tongue: hehehe…PM me als je em hebt…:stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
haha alleen omdat jij er dan ook wat aan hebt zeker! :stuck_out_tongue: hehehe…PM me als je em hebt…:stuck_out_tongue:

Enne ik ook ;)!

Originally posted by King Dingeling

Enne ik ook ;)!

heheh…ja maar jij hebt nix te zeggen :wink: (no @- bedoel ik)

heb zonet het artikel op the mainpage gelezen (XP bant Java) dus kan je best upgrade zodat je toch sites die java bevatten kan zien. En met een upgrade heb je geen crack nodig denk ik of wel soms?

mag ik 'm ook ?

:confused: Waarom heb ik geen crack nodig?

Zowel de Engelse als de Nederlandse versie zijn geactiveerd na installatie.

Of ik heb al gekraakte versies, of het serie-nummer wat ik op astalavista gevonden heb is een of ander miracle-nummer.

Vaag!

Originally posted by -=HeadLesS=-
heheh…ja maar jij hebt nix te zeggen :wink: (no @- bedoel ik)

Niemand heeft hier wat te zeggen :wink: Je hebt alleen maar wat te tikken. Hahaha!!!
Maar eh…ik heb geen crack nodig hoor. Ik heb de gekraakte versie al.:stuck_out_tongue: Maar een link is nooit weg voor een ander of voor jezelf natuurlijk.