Crack voor Windows XP (codename Whistler)

vbimport

Heeft iemand een crack voor build 2474 Pm dan ff de url of mail hem naar me als het kan .
Alvast bedankt

Heb je al een oplossing getoond via ICQ en hoor wel of het werkt ja of te nee! :wink:
Maar mensen die eventueel ook een oplossing hebben… post maar gewoon hoor! :slight_smile:

mijn oplossing
[i]kies de new install (dus niet je oude OS overschrijven, dat is bout)

als ie geinstalled is
in de safe mode booten met f8, en dan met regedit de key:
hkey_local_machine/software/microsoft/WindowsNT/currentversion/
zoek daar naar Regdone
zet deze key op 1 (hij stond op 0)
ga dan naar start -> run-> en doe het programma
“regsvr32.exe -u regwizc.dll” uitvoeren.
dan rebootje
INSTALLEER ALS DUALBOOT (bv met win2000 / winNT)
[/i]
zou moeten werken… hoor het wel dus! :cool:

Ja bedankt Wookie ik heb het nogniet getest maar als er nog meer mensen info hierover hebben graag.

Je kunt eens kijken op www.mswinxp.net

succes ermee

Volgens zeggen van Microsoft zal deze truc slechts werken bij de Beta versies… Bij de definitieve versie zal een vergelijkbaar systeem als bij OfficeXP gebruikt worden. In General Chat (Engelstalig dus) staat een link naar een uitgebreid artikel over deze beveiliging…is wel interessant.

Dit is wat ik gedaan heb:

deze maand zit de Full version van Office Xp Ndl bij pc magazine.
het probleem is dat het maar 30 dagen werkt.

Ik heb het geinstalleerd en de serial in gevoerd(die bij de cd zit), bij het online registreren heb ik op later geklikt.
Daarna heb ik de Franse crack gebruikt die in een van de topics staan en nu heb ik een perfect werkende versie zonder online te registreren.

ik heb het al een keer of honderd opgestart en mijn klok een jaar vooruit gedraaid en het werkte nog perfect.

Snowie dit was een vraag over Win Xp niet Office Xp Nl die heb ik al.

al het laatste nieuws over XP vindt je op

http://winxp.n3.net/

en

http://winxp.206.dk/

:slight_smile: Eric