Crack voor Office XP NL?

vbimport

Heeft iemand een crack om het activeren van Office XP NL
over te laten slaan?
Ik heb wel een serienr. maar zonder office XP te activeren via telefoon of internet, kun je het maar 50 x gebruiken.
:frowning: :frowning: :frowning: Please help me !!!

je kan die wat in je mail zit eens proberen. Die werkt bij mij.

Voor OfficeXP Nederlandse versie is nog geen oplossing…
Een universele key is er niet en elke key op het internet is al gebruikt voor activatie en gaat du sniet nog een keer lukken (max 2 activaties op 1 key).

Maar uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er al verschillende mensen mee bezig zijn hier een oplossing voor te bedenken.

Maar het is een leuk pakket…draai het met veel plezier al ruim een week…maar mijn key krijg je niet :smiley:

Ja, ik ben ook op zoek naar zo’n crack…
Heb ook OfficeXP dutch gedownload laatst, maar je kan hem idd maar 50x opstarten… Kan iemand mij misschien een werkende crack sturen of mij doorverwijzen…
Bvd

Tzal niet lang duren eer er een “generic regkey” is; m’n pa ging het voor de firma officïeel aankopen en dan elke week 3x naar Microsoft bellen voor een nieuwe key;

“excuseert u mij, maar ik heb wat met m’n pc geknoeid en er wat andere hardware ingestopt. Ik vond dat hij niet meer stabiel werkte, dus heb’k em geformatteerd, maar nu werkt Office niet meer”

Dus als nog iemand met een officële versie dit al gedaan heeft, dan zijn ze dat aan de Helpdesk van Microsoft na een paar keer wel beu om altijd een nieuwe key te geven en zal er snel een generic key zijn :slight_smile:

MS zal geen generic key gaan uitgeven…echt niet
Wanneer MS een generic key uitgeeft dan is het hele verhaal van beveiliging gelijk verloren, hebben ze al die moeite voor niets gedaan…

Dat er binnenkort iets op gevonden wordt moge duidelijk zijn, daar zijn mensen hard mee bezig :wink:

wat microsoft nu doet heeft weinig zin…het is een kwestie van tijd voordat winxp gekraakt wordt…

Originally posted by pietpaulusma
wat microsoft nu doet heeft weinig zin…het is een kwestie van tijd voordat winxp gekraakt wordt…

1. het gaat over OfficeXP :wink:
  2. Het heeft wel degelijk zin!

Tuurlijk, mensen die er op uit zijn die vinden toch wel een manier om het product te gebruiken zonder er voor hoeven te betalen, maar denk eens aan al die MKB-bedrijfjes en al die onwetende thuisgebruikers die geen CD Freaker in hun omgeving hebben…dus vanuit die optiek heeft het wel degelijk zin!

Maar gelukkig hebben wij dit forum :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
Maar gelukkig hebben wij dit forum :smiley:

Roep ik al jaren! :wink:

waar kan ik die downen, die office XP NL;) :smiley:

Vandaag een professional versie ontvangen met een computerboekje, nog effe wachten met installeren totdat er een crack beschikbaar is :confused:

Originally posted by zeeslets
waar kan ik die downen, die office XP NL;) :smiley:

Je hebt er op dit moment nog maar weinig aan…
Geen idee waar je em kunt downloaden, volgens mij nog niet gereleased op isonews (niet zelf gecheckt overigens, kom daar nooit)

Ik zelf heb hem al zien staan op een aantal FXP-Boarden. Dus hij is al gereleased!! Jongen gewoon op een of andere FXP-Board gaan neuzen dat kan ik je alleen mee geven.

Originally posted by Fer2000
Dus hij is al gereleased!!

Is dat dan nie een beta ofzo?!

Originally posted by Wookie

Is dat dan nie een beta ofzo?!

Ik mag aannemen dat dit geen beta meer is Wookie!!

was maar een vraagje.

Originally posted by Wookie
was maar een vraagje.

Maar ik wou jou te gemoet komen!!! Door er met zoveel mogelijk informatie op te antwoorden snappie!!

En is er al een oplossing want het is wel gruwelijk irritant

Ik heb een pub gemaakt met Office XP NL [cloneCD] erop, maar mag ik de link hier plaatsen???

Greetz, Phrozy

Phrozeman kijk alsjeblieft even in je mail :wink: :slight_smile: