CPU Temperatuur

vbimport

Ik heb een K6 III 400 op 450MHz draaien
maar de temperatuur ervan blijft altijd rond de 50 graden hangen. is dat wel goed?

Weet iemand ook url’s van nederlandse retailers van goeie ( heavy duty) Koelers?

alvast bedankt

www.regenboog.net

Heb zelf daar een Titan Majesty gekocht (Golden Orb) is lekker still en houdt mijn P3550E@760 mhz op 33 graden.

MM maakt niks uit ik heb ook een AMD 400 op 450 draaien en mijn tempratuur is rond de 58 graden maar je moet allen op letten als het op je kamer te warm wordt kan je computer raar gaan doen om dat hij te warm wort!!
Maar je kan het best 450 laten draaien maar het is ook verstandig om een nieuwe cooler te kopen die gelagert is ofzo, dat moet ik ook nog doen!!

marco

ga is op zoek naar het programma waterfall
die registreerd alles wat je processor doet warmte… enz…

hierbij kan je ook instellen hoe warm hij maximaal mag worden enz… (crack is op www.astalavista.box.sk te vinden)

Maar 50 graden ?
Jou CPU voelt zich daar heel goed bij. Hoef je verder niets aan te doen.

50 is gewoon perfect, die Amd k6 kan rustig 70 verdragen. Wel kijken dat het voelertje dat die temperatuur meet goed geplaatst is, anders kom je bedrogen uit. Kleine anecdote. K’heb hier eens een k6 233 binnengekregen met vastgelopen koeler. De eigenaar kloeg dat ie zo stonk, en de lamellen van de koelschroef waren kromgebogen van de hitte. Nieuw koelertje en een klodder pasta en hij doet het nog steeds…

30-40 graadjes is ideaal, en check dees ook maar eens: www.oc-shop.nl