Cows, cows, cows and cows

vbimport

Wat zie ik tot mijn grote verbazing.:confused: Waarom wordt er niet meer gegraasd. Ik bedoel niet meer maar veel veel veel meer! Af en toe gaan we een plaatsje omhoog en soms weer eentje naar beneden.

Checkff onze status in de ranking.

Check hier ff de top members van gisteren die aan het grazen zijn voor CD Freaks.

Kom op laat die computers grazen en ga nou niet zeuren dat maakt zo'n herrie op je kamer. Zet dan die PC op je ouders kamer of ergens op de WC of in een kast ofzo. Maar laat potverdorie die koe dat gras vreten. :smiley:

Daarom heb ik deze Poll gemaakt. Wie laat die koetjes grazen voor het [b][i]CD Freaks Team[/i][/b!!!!:wink:

We gaan naar #1!!!!!

Hier staat ie dag in dag uit aan, dat weet je! En dat met een Dragon Orb 3 erop maakt lekker veel herrie als je wilt slapen. LOL! (went vanzelf)

Ff een optie toegevoegd aangezien we ook nog een CD Freaks UD team (United burners against cancer) hebben. Hier ben ik zelf altijd aan het “grazen” met 4 comps tegelijkertijd :)…

wat kun je hiermee??? ik snap er de balle van. Ik zet mijn compu heus niet in het weiland zodat ik kan grazen :confused:

leg me eerst ff uit wat de bedoeling hiervan is, en wat ik ermee kan. En waar het goed voor is. Dan meldt ik me nog wel aan als het nog kan…

Originally posted by Totibbs
[B]wat kun je hiermee??? ik snap er de balle van. Ik zet mijn compu heus niet in het weiland zodat ik kan grazen :confused:

leg me eerst ff uit wat de bedoeling hiervan is, en wat ik ermee kan. En waar het goed voor is. Dan meldt ik me nog wel aan als het nog kan… [/B]

Het doel is een 128bits geencodeerde code te kraken dmv brute force cracking (alle mogelijkheden proberen). Degene die hem uiteindelijk kraakt krijgt een geldbedrag en dat geldt ook voor zijn team.

Voor UD geldt wat anders: je kunt er ook prijzen winnen, maar ipv een stomme key kraken doe je mee aan onderzoek dat deel uitmaakt van de kankerbestrijding. In mijn ogen veel nuttiger, dus draai ik UD…

Ik geef al geld tegen Cancer. Klinkt wat beter als het nederlandse woord.
Maar ik graas koetjes. Je kan alles vinden over het RC5 project bij www.distributed.net. Op het moment heb ik 9 PCtjes aan het gras maaien! Hehehe.:smiley:

Ik graas al een heel tijdje mee maar helaas maar met 1 pc… Ach mijn stats mogen er best zijn :wink:
(^ hey dat rijmt :smiley: ^)

mijn koetje graast al een hele tijd voor cdfreaks…

Mijn koetjes grazen niet , ze hebben het al druk zat met hosten en downloaden…

Originally posted by Mr. Belvedere
Mijn koetjes grazen niet , ze hebben het al druk zat met hosten en downloaden…

Aangezien je koe alleen je overtollig CPU kracht gebruikt zal dat hosten en dl-en er niet onder leiden als je een koe hebt draaien! :slight_smile:

Originally posted by Wookie

Aangezien je koe alleen je overtollig CPU kracht gebruikt zal dat hosten en dl-en er niet onder leiden als je een koe hebt draaien! :slight_smile:

Ik had vroeger eens die Seti@Home draaien , vond ik na een tijdje irritant worden . maar misschien dat ik in mijn bak de koe module toevoeg ; ik loop er niet echt warm voor.

Maar het is echt wel geinig. Was Gisteren 3e Hehehe. Check maar ff hier voor de grootste flushers van het Freakie team.:smiley:
En inderdaad hij gebruikt alleen maar je IDLE time. Dus die kan je beter gebruiken om te grazen!:wink:

Een vriend van me werkt bij sara www.sara.nl ik zou eens kunnen vragen of die een tijdje die client laat draaien op zo’n leuk speeltje met 1024 CPU’s 10 Tera RAM en een 6 GBit/s verbinding. :smiley:

[Originally posted by Sorcerer
Een vriend van me werkt bij sara www.sara.nl ik zou eens kunnen vragen of die een tijdje die client laat draaien op zo’n leuk speeltje met 1024 CPU’s 10 Tera RAM en een 6 GBit/s verbinding. :smiley:

Pleazzzzzzz vraag het ff aan hem…Dan staan we gelijk op de eerste plaats overal! Hehehehe :wink: Met zo’n bak!!!..wil ik wel eens weten hoeveel KKeys/sec dat bakkie kan draaien.:eek:

Hij wou het niet doen, je kan die machine wel huren a Fl 25.000,- per maand!

/me draait ook bijna 24/7 RC5 !!

Originally posted by King Dingeling

Pleazzzzzzz vraag het ff aan hem…Dan staan we gelijk op de eerste plaats overal! Hehehehe :wink: Met zo’n bak!!!..wil ik wel eens weten hoeveel KKeys/sec dat bakkie kan draaien.:eek:

Ik denk dat ie die RC5 code binnen een paar weekjes kraakt, een 56 bit/s encryptie is binnen een half uur al gekraakt daarzo.

Originally posted by Sorcerer
Ik denk dat ie die RC5 code binnen een paar weekjes kraakt, een 56 bit/s encryptie is binnen een half uur al gekraakt daarzo.

Nah dan mot ik maar ff zo’n dinkie kopen…wa kos me dat??? Ken ik nog ff geld verdienen ok. :wink:

Ze kosten geloof ik 30 miljoen maar zijn naar 3 jaar al weer “verouderd” voor het werk dat ze moeten doen. Misschien kun je een 2e hansje voor 5 miljoen overkopen!

Originally posted by King Dingeling

Nah dan mot ik maar ff zo’n dinkie kopen…wa kos me dat??? Ken ik nog ff geld verdienen ok. :wink:

Geld verdienen?! Hoeveel was het prijzengeld ook alweer?! 10 ruggen ofzo?! (in NL Florijnen)